Printre picaturi…

…am reusit sa fac si eu in weekend-ul asta un sapun. De fapt nu printre picaturi ci printre multii bulbi de lalele si narcise pe care am reusit in sfarsit sa-i scot din pamant.

Sa scriu repede ce contine dumnealui, ca altfel uit: ulei de masline, cocos, palmier, ricin, unt de shea, unt de cacao, pigment mineral verde, argila verde, uleiuri esentiale de lamaie, portocala, salvie, citronella, ylang-ylang-ylang si lapte de la capra.

Sunt asa de obosita ca-mi tremura mana pe tastatura, dar am gasit atata putere incat sa fac si poze.

Cine credeti ca ma spiona de pe terasa? Un barbat bine! :D))

Ce ziceti de pantofii astia cu toc? Sau imi joaca mie feste inaginatia?😀

Asta-i tot!

Sa aveti o saptamana usurica!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Printre picaturi…

  1. valeria spune:

    Arata bine sapunelul, iar verdele a iesit foarte frumos.Multumim pt urari si spor in tot ce faceti.

  2. Cristina spune:

    Vai ce frumos tia iesit swirlul sau cum i zice….e superb!! de fapt ca toate celelalte, cit de pantofi tai…mai facut sa rid da parca is cizme dealea mulate pe picior!
    mai pune si alte poze cu el pe FB ;p
    ps. swirlul la facut in oala?? ca mie numi iese nici cum in felul asta…

    • Alexandra spune:

      Haha, da, sau botine, din cele mai fine. :D))
      Este swirl in oala si il fac exact ca fata aia in video-ul postat acu ceva vreme.

      • Cristina spune:

        Nici eu nu mam lasat si am facut unul asa swirl in oala, dar pe mai multe culori verde, albastru si un pic de galben in albul din oala, mmm gresala mea a fost ca am colorat portii prea mari si in momentul cind lam turnat in mold (cutie) na prea ramas din alb…😦 deci a iesit ….asa un deal verzui pe inserate…..nici nu stiu ce nume sai dau?!
        Dar am facut si altul asa numai alb cu verde si asteapta sal scot din locusorul lui chiar sunt si eu curioasa sa vad cum a iesit asta.
        te pup numai bine.

  3. Gabi spune:

    Imi place foarte mult!E asa frumoasa nuanta de verde…………..si swirl-ul e reusit.

  4. Ghinea Viorica spune:

    Frumosi! Si sapunelul si cocoselul. :))

  5. Lorelei spune:

    Alexandra, ca de obicei esti harnica si hazlie.Si mie mi-au placut pantofii si imediat gandul mi-a zburat la modelul de pantofi Oxford.Cred ca suntem pe aceeasi lungime de unda si eu am facut un sapun cu verde vineri noaptea(singurul din weekendul asta).Bine ca mi-ai adus aminte de bulbii de lalele si narcise !Cred ca trebuie sa ma invretnicesc si eu zilele acestea sa-i scot.Sa ai o saptamana frumoasa si sa ne surprinzi si saptamana asta cu noi creeatii

  6. Anca spune:

    Minunat swirl-ul, intr-adevar! Si cocosul!!🙂

Lasă un răspuns

