Hai si un giveaway!

Va invit sa participati cu incredere la un giveaway cu…trandafiri. Cinci sapunuri din colectia de trandafiri vor fi daruiti prin tragere la sorti unei norocoase iubitoare de sapun natural si trandafiri in acelasi timp. Eu sunt una! :D) dar am destui trandafiri si destule sapunuri, asa ca voi darui din ele, anume:

Conditia sa intrati in concurs, este , in primul rand sa participati.😀 In al doilea rand, sa postati un comentariu, unde sa scrieti ORICE ,DOAR DESPRE SAPUN NU! Ca in ultimul timp mi se reproseaza de catre cei apropiati ca n-am in cap decat sapun, forme, uleiuri, swirluri si alte combinatii! :D))

Deci scrieti ceva, orice,  numai sa nu aduceti vorba despre sapun si ingredientele acestuia, ca e jale! :D))

Tragerea la sorti: pe 13 iunie😀

Va pup si va astept cu drag!

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la Hai si un giveaway!

  1. elenushka spune:

    13 iunie zici ? o sa fie cu noroc atunci !

  2. ivanovele spune:

    Buna Alexandra, eu vreau sa-ti spun ca de-abia astept sa merg la mare in vacanta! Gainusele tale sunt adorabile, asa zburlite si incaltate! Vreau sa-mi inscriu copilul la scoala de muzica si m-am saturat de ploi!
    Suficient de departe de subiectul tabu?
    Pupici

  3. Eu ma bucur ca a iesit soarele si mi se usuca rufele mai repede.

  4. Emilia spune:

    Buna ziua .Nu puteati alege o zi mai buna pentru extragere ,pe 13 e ziua mea de nastere,asa ca astept cu nerabdare.Poate am noroc.
    Cu drag ,Emilia.

  5. thamara spune:

    nu că aș apărea doar la concursuri, dar vreau să verific dacă și aici pot lăsa comentariu, căci pe grădinavisată am reușit !
    și acum pălăvrăgeala colaterală : mi s-a prins și a scăpat nescos sau ros de către Tarra sau Max, un trandafir tărcat roșu cu alb, la fel ca cel pe care l-a postat constantin anul trecut în concursul de trandafiri. nu l-am pozat pentru că era o sungură floare, deja trecut, abia se vedea printre buruienile cât mine (și io sunt lungă cât o autostradă😀 ))) ), și dde teamă să nu-l descopere și cuțulanii și să-l dea gata !
    dacă vrei să-i vezi pe cuțulanii de la care vei avea și tu un pui (asta înseamnă cam peste 1,5 ani !), uite-i aici, în mari tandrețuri, la odihnă după o porție de joacă : http://thamara.sunphoto.ro/23_apr_2012/pagina4
    aipupiu

  6. valeria spune:

    „Oamenii trec granita sa se minuneze de inaltimea muntilor, de valurile inalte ale marii, de lungimea raurilor si de imensitatea oceanului,de miscare orbitala a stelelor, dar trec pe langa ei insisi si nici macar nu observa cat de minunati sunt chiar ei.”

  7. valeria spune:

    Este un mesaj care l-am primit de la o prietena cand am trecut printr-o perioada mai grea din viata mea , si m-am gandit ca daca tot se poate scrie orice , poate cineva care se afla intr-o perioada mai grea l-ar putea ajuta.Sper ca nu am deranjat pe nimeni …….

  8. Pingback: Aspirante luptatoare,gravidute curajoase si mamici invingatoare - Pagina 4748

  9. aura spune:

    E ora 14.45 si am intrat prima oara pe site🙂

  10. LoraDesigns spune:

    Buna Alexandra, ce idee super! o sa profit de ea si o sa fac putintica reclama, dar nu pentru un produs, ci pentru un act de caritate, ca sa zic asa: e vorba de Proiectul “Jocul prin arta!” – in parteneriat cu “Asociatia ACCES PENTRU TOTI”, propus de o prietena de-a mea pe http://www.taraluiandrei.ro... pe scurt: „Asociatia Acces pentru Toti va organiza 4 sesiuni de terapie prin arta in parcul Herestrau pentru 100 de copii cu dizabilitati si familiile acestora. Copii vor fi impartiti pe ateliere organizate in 2 sesiuni, dimineata si dupa-amiaza: desen, pictura, modelaj, origami si quilling”.
    Doar am citat din descrierea lor… ideea este ca Petrom sponsorizeaza acest proiect cu 5000 Euro doar daca insumeaza cele mai multe voturi… asadar, va rog sa intrati si sa votati aici: http://www.taraluiandrei.ro/orasul-tau/proiecte/jocul-prin-arta!_1150.html

    Sper ca nu te-am suparat si iti multumesc pt suport! te pup

  11. alinaM. spune:

    daca tot e un subiect din alta „gama” atunci poate imi spune si mie cineva o reteta pentru sirpo din flori de soc…. sunt atatea in jur incat e pacat sa nu profit de ele😉
    astept retete…multumesc

  12. cristina riz spune:

    Vin si eu;
    de cand sunt insarcinata , noroc cu bebe ca am mai multa grija de ce bag in mine si ce pun pe mine, pe piele ma refer si noroc cu el ca am descoperit si eu alta lume a cosmeticelor, decat cea a supermarketelor;)) asa ca slava Domnului ca altfel nu stiam de existenta produselor naturale, fara rahaturi in ele!!!

    • Alexandra spune:

      Bine ai venit, Cristina!🙂
      Bine ai spus rahaturi! :D)))
      Afla ca nici eu nu eram mai „educata” pana acum un an, poate doar la mancare…

      • Alexandra spune:

        Cristina, daca stiam peste ce dau in blogul tau, crezi ca mai intram? :D) Pai, nu intram, ca mi s-a facut rau de pofta si am inhatat prima ciocolata care mi-a iesit in cale, biata de ea!

  13. Eva spune:

    Poate am noroc si eu!!!

  14. Bianca spune:

    Naturaletea e una din calitatile cele mai importante ale unei femei.

  15. Dana spune:

    Deci nu despre sapunuri…….bunnnnn, deci sa-ti zic despre incantarea mea de dimineata. Avand in sfarsit o dimineata libera, am luat-o pe mamatuta mea si am dat o fuga la gradina. Nici ca am ajuns bine pana ce ne-au intampinat „proprietarele” locului, adica un card de pasari care cred ca erau la un concurs de talente, caci se intreceau una pe alta in ale cantecului. Intrand in curte ne-au intampinat binecunoscutele randunele, care se dadeau mari ca stiu si ele sa cante. Dar uimirea mai are a fost cand mi-am vazut florile si trandafirii care erau de vis. La noi a plouat destul de mult si pe vremea aia nu am mai mers, dar ca sa zic asa a meritat asteptarea. Mi-am umplut bateriile de inca o saptamana de aici in colo si cum o sa merg acolo si in weekend va dati seama cum o sa fiu … nu???????
    Va pup si o seara minunata (sau romantica)

  16. mijnzeep1 spune:

    Trebuie sa mentionez ca al patrulea …. este superb, mi se pare unul dintre cele mai frumoase creatii realizate de tine! iti vine sa musti din el , e tare tare frumusel!
    Pupici

  17. Anca spune:

    Ma chinui de o jumatate de ora sa scriu si nu ma lasa treburile :))) Acum rasuflu, gata!
    Am vazut si eu link-ul pe FB si am zis sa vad cum te organizezi pt. acest giveway frumos si parfumat! Nu ca as fi eu prea baftoasa, dar scriu si eu!
    Si stii ce ma intrebam, ce face Alexandra cand e deprimata, cand nu mai poate, cand e singura? In ce te refugiezi, la cine tipi (sau nu :D), cum te remontezi dupa esecuri? Eu citesc in prezent o carte de Eckhart Tolle, Un Pamant Nou, si imi place al naibii ce scrie omul asta, dar mi se pare greu de aplicat viziunea lui. Voiam un schimb de pareri daca ai citit cartea, sau poate cu alti cititori ai blog-ului, si sunt curioasa sa vad „cum fac” altii cand sunt suparati, ca eu fac cam urat :D:D:D
    Te pup! O noapte buna!!

    • Alexandra spune:

      Anca, am cartea, dar inca n-am apucat nici macar s-o rasfoiesc, spre rusinea mea. Insa pot sa-ti spun ca acum cativa ani a avut si eu o perioada grea, in care simteam ca-mi pierd echilibrul si tot o carte m-a ajutat, este vorba despre S. N. Lazarev-Diagnosticarea karmei. Sunt cateva volume. Cartea asta m-a facut sa vad lucrurile altfel, sa fiu mai toleranta si sa consider ca toate se intampla cu un rost si ca daca primesc o pedeapsa, inseamna ca o merit, deci nu trebuie sa ma supar, ci dimpotriva, sa vad unde gresesc si sa incerc sa indrept lucrurile. Apoi , nu-ti ascund, am lucrat goblenuri la greu, pana m-am ales cu dioptrii de 2 la ochi, am gradinarit, singura cu gandurile mele. Acum, manufacturarea sapunurilor este o alta modalitate de a ma destresa si pot sa spun ca sunt impacata cu mine insami.
      De aceea, daca esti suparata, daca ti s-a intamplat ceva neplacut, daca ai momente de depresie, creeaza ceva cu manutele tale, fa ceva, orice. Curatenie generala in casa! :D)) Si apoi gandeste-te la Sara, ca e sanatoasa si asta e cel mai important lucru din lume !!!

      • Anca spune:

        Sa stii ca dupa ce „bombanesc” suficient, urmatorul pas este chiar curatenie prin casa sau vreo trebaluiala oarecare🙂 Si ai dreptate, cand ma uit la Sara imi trece totul!! Multumesc pentru mesaj!! Iti doresc liniste si pace, mereu!! O sa il caut si eu pe Lazarev.

  18. Lorelei spune:

    Te pup Alexandra, din start trebuie sa mentionez ca nu-mi doresc sa particip la concurs,le las pe fetele care au nevoie de bucatelele minunate, dar ar fii incorect sa particip cand am casa plina.Imi place subiectul propus de tine, fara stim noi ce.Eu in ultima perioada incep sa-mi descopar pasiuni mai vechi si anume transformare, reconditionare si creare.Am un plan pt weekend-ul acesta, vreau sa vopsesc niste scaune si o masa pe care le am in foisor in culorile curcubeului(cate unul din fiecare culoare).In ultimul timp sunt pasionata de culoare si cred ca am nevoie de terapie prin culoare sa-mi bucure sufletul.Poate va inspir si pe voi sa va descoperiti pasiuni mai vechi,faceti tot ce va place si bucurati-va ca a iesit din mainile voastre!

    • Alexandra spune:

      Este exact ce-i spuneam Ancai mai devreme: sa faca ceva cu manutele ei.🙂 Asa dai inca un rost vietii si simti ca nu traiesti chiar degeaba, doar consumand. :D))
      Auzi, chiar crezi ca e ok sa faci curcubeu din scaunele alea? :D)) Poate sa le faci doar rosii…zic si eu? Iar curcubeu sa faci din flori?
      Si eu am in plan in weekend-ul asta un sapun, hehehe!😀
      Te pup si-ti doresc numai bine!

  19. Diana spune:

    Buna, Alexandra! Eu astept sa nasc, daca nu intervine nimic pe 18 va fi marea intalnire. Aproape de 13🙂.
    Am vazut pisoii pe celalalt blog si i-am aratat si copiilor, atat mi-a trebuit, toata ziua intreaba de pisoi🙂.
    O seara placuta iti doresc!

  20. Liana Plaian spune:

    Doar atat vreau sa-ti spun: sunt fericita ca existi, pentru ca tu esti o alta „eu”, pentru ca imi bucuri sufletul cu munca manutelor tale si ma umpli de incantare cu „creatiile” tale.
    Sa ne traiesti fata draga!

  21. mihaelacostescu75 spune:

    Sunt foarte trista, de nu mi se mai pare nimic frumos in tara asta.Tara in care trebuie sa ai relatii ,in care sa fi un lingau si un turnator pentru ati pastra un serviciu,tara in care daca esti corect si cinstit esti dat la o parte ,tara in care esti dat afara chiar daca esti singurul intretinator al familiei si ai copii premianti care trebuie sa plece la liceu,tara unde raman cei cu pile chiar daca sunt doi membri de lucreaza in accesi institutie,tara de care mi-e sila .As vrea sa apuc timpurile in care oamenii sa fie mai corecti , mai cinstiti ,mai umani.Cred ca e doar un vis!

    • Alexandra spune:

      Mihaela, ai atins cu comentariul asta un punct foarte sensibil pentru mine… Eu acum traiesc din plin o chestie foarte urata, despre care n-as vrea sa vorbesc aici, poate dupa ce se va rezolva.Daca se va rezolva, caci, asa cum ai spus, nu mai poti avea incredere in nimeni, incredere ca exista dreptate in tara asta.
      E foarte trist, intr-adevar, ca nu mai exista niciun fel de valori. Ne educam noi copii in spiritul cinstei si corectitudinii, ii invatam harnici si increzatori, dar viata reala e cu totul pe dos!
      Nu stiu ce sa mai zic, mi s-a pus un nod in gat…
      Te imbratisez, draga mea!

      • valeria spune:

        Ce cruda este aceasta realitate pe care noi o traim sau mai degraba altii ne-o inpun prin felul lor.Sotul meu a facut dreptul si a renuntat sa mearga mai departe in aceasta directie tocmai pt ca trebuia sa isi schimbe valorile , felul frumos si drept de a se raporta la oameni.Acum lucreaza in constructii si nu se simte cu nimic mai prejos decat aceia care cred ca ei sunt MARI.Viata intradevar cere multe sacrificii dar asta nu inseamna ca nu putem fi oameni acolo unde traim sau pe unde trecem.Iar daca altii vor sa fie altfel ei au de pierdut caci stiti proverbul: cine sapa groapa altuia …….

      • Alexandra spune:

        Valeria, pana sa cada ei in groapa, ne imbolnavim noi.N-as conta pe faptul ca exista dreptate pe undeva si nici nu-mi fac vreo iluzie ca fiecare primeste ce merita. Lucrurile sunt foarte strambe , oameni strambi cu mult mai multi ca cei drepti, iar numarul lor e in crestere…
        Putem doar sa cream un cocon de protectie in jurul nostru, sa ne punem o masca atunci cand iesim din casa si sa visam la o lume mai buna.

      • mihaelacostescu75 spune:

        Multumesc mult Alexandra pentru vorbele tale ,m-ai facut sa plang.

  22. DIANA spune:

    WOW!!! Ce vesti minunate:) Sper sa fiu norocoasa pentru ca luna asta este ziua mea de nasteere^_^ Te pup cu drag…^o^

  23. LoraDesigns spune:

    tot eu… cu un alt comentariu (dar nu pt concurs :))) ): doar o observatie: stii ce ai facut tu aici, prin acest give-away? o mica sueta cu toti prietenii tai :)… si ai destui, tb sa fii fericita! te pup

  24. Ghinea Viorica spune:

    Azi ma duc la vot si sunt si eu ca cetateanul turmentat al lui Caragiale – „Eu cu cine votez?” Nici un candidat nu prezinta interes. E de :)) si in acelasi timp de :((
    Mihaela Costescu, radurile tale sunt triste, dar reflecta realitatea. Tot ce putem noi sa facem este sa nu ingrasam randurile celor care sunt asa. Si mai sunt oameni care merita, problema e ca societatea ii schimba si trec si ei de partea cealalta pentru supravietuire. Sunt constienta de tot ce e in jur si cand nu ma simt bine ma intorc in lumea mea care arata mult mai bine.

Lasă un răspuns

