Muzica!

N-am disparut!  :D))Doar m-am luat cu niste treburi …nasoale! :D)) Dar acum gata, s-au dus odata cu ploile astea naprasnice! Asa ca am pus putina muzica energizanta! Dati sonorul tare! :D)))

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Muzica!

  1. Draga Alexandra, ma bucur din suflet ca au trecut acele treburi… nasoale. Bine ai revenit in „nirvana” noastra de zi cu zi!😀 Ieri l-am convins pe sotul meu sa punem petale uscate de bujor si micutele lacramioare, de asemenea uscate, deasupra „cozonacului” de sapun cu taratze. Toate acestea, ca si bucuria pe care ne-o aduce fiecare articol al tau, ti le datoram forever! Mult bine din Giulesti!😀

  2. monica spune:

    Oau! Ce misto e combinatia melodie-voce!

Lasă un răspuns

