Trandafirii mei

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

La multi ani tuturor Elenelor si Constantinilor care viziteaza acest blog! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri cu trandafiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Trandafirii mei

  1. elenushka zice:

    Ce pot sa mai spun cand intru si vad atata frumusete. Si multi si frumosi, de nu stii pe care sa-l pui pe locul 1. Ca de un sfert de ora ma uit si m-as mai tot uita la ei insa am sa ma opresc asta ca sa nu bat recordul de a manca o farfurie intr-o ora, ca uit sa bag in gura.
    La cati mai multi tramdafiri din acestia minunati cu aroma imbatatoare !

  2. valeria zice:

    EI,am ratat cativa, dintre toti il vreau pe cel cu sare, chiar as vrea sa stiu ce poate
    acest sapun.

  3. Alexandra zice:

    Ai ratat mai multi, dar dupa cum te cunosc eu, recuperezi curand! :D)))
    Un sapun cu sare am sa fac cat de curand si o sa simti pe pielea ta ce poate. 😉

  4. valeria zice:

    Sunt tare curioasa.

  5. DIANA zice:

    Mamaaaa, de de sapunuri:)) Care mai de care, sa ne spui si noua cu ce sunt, au atatea culori, atatea combinatii:) Arata demential de misto, iti dai seama cum e sa le simit pe pielea ta ^_^

  6. Gabi zice:

    Ce minunatii, ce delicii,imi face placere sa le vad si revad!

  7. Gabi zice:

    Nu ma pot abtine sa nu iti spun „Felicitari !”pentru aceste superbe sapunuri!Si sa le vad de n ori.Sunt adevarate piese de muzeu!Oare o exista si un muzeu al sapunului?

Lasă un răspuns

