Goats N’ Roses

Va place Guns’N Roses? Si mie! :D)))

Dar parca astazi imi place mai mult sapunul cu lapte de capra si trandafiri, pe care intr-un moment de   inspiratie l-am botezat ca in titlu.🙂 Ce are asa special acest sapun? Pai in afara de laptele de capra bio, cu grasime 3.5%, mai are ulei de maline, cocos, palmier si unt de shea, pudra de zmeura ( mersi, Sonia! o bucata din sapun e a ta, stii da?🙂 ))  argila roz  si uleiul acela fain de geraniu, din care nu mai am niciun strop!😀 Da’ nu-i bai, caci am in schimb niste sapunuri frumusele… Si binenteles, petale de trandafir, cum alfel? Ei da, iarasi trandafiri, chit ca vi s-a facut lehamite de ei! :D))

Sapunul cu lapte de capra , shea si trandafiri imi lipsea din colectie, insa am asteptat noii trandafiri, pentru ca petalele de acum un an, oricat de bine a fost stransa gura borcanului in care le-am tinut, tot si-au mai pierdut din miros si din culoare.

Asta a fost Goats N’ Roses! Ce ziceti?😉

Eh, cum ieri a plouat in nestire, ce era sa mai fac? Sa ma opresc la Goats? Nuu, am mai facut un sapun, de data asta mai cuminte insa, cu musetel. Cum ar veni, dupa un concert cu ” Goats N’ Roses” unde ne-am zbucuimat si am dat din …tot, ne dregem cu un ceai de musetel cu lapte de capra, hehehe!

Sapunul acesta cu lapte de capra are in el,  pe langa laptele obligatoriu, uleiurile de baza: masline, cocos, palmier,apoi  ulei de ricin, unt de shea, la trace ulei de musetel si ulei de catina, uleiuri esentiale de lavanda si rozmarin ( buna combinatie!) si ceva musetel uscat si macinat, in si out! Tare, nu?😀

Va las sa-mi admirati sapunurile in compania lui Axel!😀

O duminica frumoasa tuturor!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Goats N’ Roses

  1. valeria spune:

    Super faine sapunurile.Numai si numai bunatati ati facut in acest weekend.O zi frumoasa sa aveti.

  2. mijnzeep1 spune:

    Ce roz frumos ai obtinut. Foarte finut!
    Nici nu stiam ca pudra de zmeura nu si schimba culoarea in sapun!
    O duminica cat mai frumoasa!
    Natalia

  3. Gabi spune:

    Cine s-a saturat de trandafiri!!!!!!!!!!!!!!!EU NU NEVER! Si nici de sapunurile cu trandafiri, care arata tare bine si cel cu musetel , e o delectare sa privesc ce minunatii faci, sa stii!
    Sa ai o saptamana usoara!

  4. Adina Amironesei spune:

    Absolut superbe sapunurile facute de tine! Banuiesc si ca miros foarte frumos!
    Felicitari!🙂

  5. Monica spune:

    Buna Alexandra,
    De unde ai cumparat formele astea din plastic? Ma bate gandul sa cumpar si eu…
    Multumesc

Lasă un răspuns

