Sapunuri de weekend-cu bere si trandafiri

Buna dimineata!🙂

Va era dor de un sapun cu bere? Dar de Rosa Damascena?  Mie mi-era, dar acum nu-mi mai e! :D)) Pentru ca am reusit de le-am facut pe amandoua, ieri, desi spre seara imi cam tremurau „gladiolele” de oboseala! Insa a meritat efortul, zic eu, pentru ca au iesit niste sapunuri faine! Adica misto! :D))))

Am acolo, pe langa sapunuri, trandafiri proaspat culesi ( din care ma bate gandul sa fac si o dulceata), maceratul de trandafiri in ulei de masline, precum si apa de trandafiri.

Stiti voi cat imi place sa fac sapun? Nu stiti! :D))

Acum sa va spun si ce contin. Cel cu bere are bere Heinecken, ulei de masline, palmier, cocos, ricin si unt de shea, dioxid de titan, cacao si uleiuri esentiale de lavanda si patchouli. Cel cu trandafiri are ulei de masline , in care am macerat petale de trandafiri, ulei de cocos, palmier si unt de shea, ulei de Rosa Mosqueta la trace, apa de trandafiri, dunga de cacao, ulei esential de geraniu, petale de Rosa Damascena. In partea de jos am pus mai intai pudra de zmeura, cu gandul sa-l fac roz. N-a mers. Am pus apoi, in mare viteza, ca mi se intarea sapunul subit, putina argila roz. N-a mers nici cu ea, doar s-a intensificat culoarea capatata de apa de la petalele de trandafiri. Oricum, mie mi se pare un sapun reusit, chiar daca are o culoare mai ciudata.😀

In ultima poza e o imagine din gradina mea, in care azi n-am sa intru din motiv de pamant ud, insa tot imi fac eu de lucru prin solar, la copilit si legat rosii.😀

Va imbratisez cu mare drag!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Sapunuri de weekend-cu bere si trandafiri

  1. mijnzeep1 spune:

    Sapunul e foarte reusit, ce frumos a iesit albul ! Si combinatia de uleiuri esentiale e reusita!

  2. valeria spune:

    Foarte frumoase, din cel cu bere vreau si eu o bucata.Apropo, nu imi spuneti si mie cum se face apa din petale de trandafir, daca vreti binenteles.

  3. valeria spune:

    Am vazut acum ca ati raspuns la o fata despre apa de petale.

  4. alinadel spune:

    felicitari pentru sapun!

  5. Gabi spune:

    Faine sapunurile……. si trandafirii, cred ca si dulceata va fi o minunatie ………….mmmmmm…….

  6. Alexandra spune:

    Buna ne poti scrie cum ai procedat la sapunu de bere si trandafir?…ai folosit macerat de trandafiri ?in ce cantitate? ti-as fi foarte recunoscatoare daca ai scrie reteta exacta ca sa putem exerimenta si noi placerea care ai avut-o cand ai creat acest sapun….Multumesc pentru ca imparti cu noi totul<3

Lasă un răspuns

