O crema pentru soacra-mea

Ce persoana era mai potrivita sa-mi testeze noua reteta de crema? Soacra-mea, sper ca sunteti de acord, da?   :D)))  Am mai facut pentru ea o asa-zisa crema din unt de shea si nu mai stiu ce, iar ea a fost tare multumita, avand pielea uscata rau. Ba inca mi-a dat si o a doua comanda…🙂

Deja reteta asta de azi e cam inventie proprie, dar am respectat proportiile de emulsifiant si conservant si iata crema. Culoarea e de la apa de trandafiri, care fiind proaspeti au colorat apa si crema cum vedeti. Am pastrat niste apa de roze si pentru un sapun, dar ce credeati?😉 Are unt de shea, ulei de rosa mosqueta, apa de trandafiri, cateva picaturi de ulei de geraniu si conservantul Cosgard. Si emulsifiantul vegetal, of course.

Pentru mine e cam grasa,dar pentru o piele uscata ar trebui sa merga brici! In weekendul asta mama soacra va primi crema si daca nu mai apar pe blog o perioada, inseamna ca nu i-a placut , iar eu am facut o depresie! :D)))))

Si atat cu cremele, vorba Sheherezadei…😀

Azi am facut un sapunel si daca ma tin balamalele poate il fac si pe al doilea, asa ca maine ne vedem negresit!

Un weekend frumos va doresc!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la O crema pentru soacra-mea

  1. LoraDesigns spune:

    Buna Alexandra, dc viitorul tau intr-ale cremelor va arata la fel ca evolutia in arta sapunaritului…atunci tb sa te gandesti serios… soacra ta va intineri cam mult!!! :)))))))) si va arata ffff bine! :)))) si..vorba aia, soacra, soacra, poama acra… :)))))
    Doamne fereste! Eu glumesc, bineinteles, nu o cunosc pe Dumneaei, sunt sigura ca va intelegeti ff bine :)… am vrut sa zic ca vor fi excelente cremele, sunt sigura!🙂 te pup🙂

    • Alexandra spune:

      …poama acra, de te-ai coace cat te-ai coace, dulce tot nu te-ai mai face! :D))
      Soacra-mea e o cucoana misto si tare de treaba…cu mine, cel putin, ca si eu sunt o nora buna!😀
      Te pup si eu Laura, luni te sun.

  2. Geta spune:

    O depresie …. hihihi, credeam ca o sa zici ca ti-a facut parul permanent si nu ti-a placut !
    Daca are tenul foarte uscat eu cred ca o sa-i placa crema pentru ca e facuta cu unt de shea care e foarte gras si nu-i exclus sa „intinereasca” vorba Lorei dar si eu cred la fel !

  3. dana spune:

    Esti nemaipomenita! Ti se prevede un viitor maret! Poti sa stii ca am devenit fanul tau. Citind postarile tale imi vine si mie inspiratia. Cum faci apa de trandafiri? Eu de obicei o cumpar dar e destul de scumpa. Esti tare, tine-o tot asa.

    • Alexandra spune:

      hehe, mersi, Dana!
      Apa de trandafiri este infuzie de petale. La 500 ml de apa fiarta, pui petalele de la cativa trandafiri ( cu cat mai multi, cu atat mai concentrata, dar nici prea concentrata), sa zic 5-6 trandafiri mari. Acoperi vasul si il lasi pana se raceste apa. Strecori, pui intr-o sticla de sticla si pastrezi la frigider. E cel mai bun demachiant, ori in cazul meu, care nu ma fardez decat la mari evenimente si sarbatori nationale🙂 , imi curata fata super!

      • Dana spune:

        Multumesc din suflet pt sfat. Am sa fac si eu cat de curand ca incep trandafirii sa infloreasca. O zi buna sa ai!

  4. valeria spune:

    Se poate face apa aceasta din orice fel de trandafir?

  5. Gabi spune:

    Ma bucur ca iti iubesti soacra si o apreciezi!Si dumneaei cred ca e mandra sa aiba o nora asa de priceputa la toate!

Lasă un răspuns

