La uscat

Am pus la uscat cativa trandafiri pitici,primii de anul acesta cu gandul sa fac un sapun Little rose, daca va mai aduceti aminte de el de acum un an. Ca sa-si pastreze forma, trandafirii trebuie uscati cu capul in jos, altfel petalele tind sa se lipeasca unele de altele, iar trandafirul se deformeaza. Si trandafirii de marime obisnuita se usuca in acest fel si de fapt, cred ca toate florile se usuca asa.

Binenteles, petale de Rosa Damascena, pe care il puteti vedea si pe blogul de gradinarit, atat pentru sapunul cu acelasi nume, cat si pentru apa de trandafiri cu miros suav, pe care , la randul ei, am de gand s-o folosesc atat ca demachiant, cat si la o crema. :)  Si nu va ascund ca ma pregatesc pentru un concurs de poze cu trandafirii vostri, sau ai vecinilor, sau ai primariei😀 , unde premiul va consta din tot ce as putea face eu cu trandafirii mei. Concursul va fi pe blogul de gradinarit, dar am sa va anunt la momentul potrivit.

Am mai pus la zvantat si la uscat flori de soc pentru…socata! :D))

…si un Cappuccino, pentru rasfatul a trei simturi din cinci !:D))

Sapunul are in el ulei de masline, cocos, palmier, unt de cacao, ulei de ricin, ciocolata neagra si ulei esential de scortisoara.

Va pup, o seara buna!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la La uscat

  1. mijnzeep1 spune:

    Asta e sapunul pe care l am primit eu! E superb! Am si acum inca o bucatica ‘ ca amintire’ .
    Pupici

  2. mijnzeep1 spune:

    O sa ti trimit si eu un sapunel de al meu, dar mai lucrez la capitolul ‘sapun bun’ 🙂.

  3. Geta spune:

    Foarte frumos, miroase a ciocolata cind te speli cu el sau a scortisoara ?

  4. Geta spune:

    Tot eu sunt, vreau sa-ti zic ca setarea cu inscrierea pe blogul tau nu s-a rezolvat. De cite ori iti las un comentariu primesc mail sa ma inscriu aici.

    • Alexandra spune:

      Ah, fir-ar! Ma mai uit o data! Ma intreb daca mai sunt si altii in situatia ta, sau numai cu tine are ce are wordpress.😀
      P.S. Geta, cred ca in sfarsit am reusit sa dezactivez chestiunea.

  5. Victoria spune:

    ce pacat ca nu am si eu in zona soc😦 Al meu e inca foarte mic si are un ritm de crestere cam lent
    Sapunul arata super

  6. valeria spune:

    Azi am primit coletul,cata incantare.Sapunul cu lapte de cocos si ulei e. de patchouli imi place tare mult cum miroasa[citisem despre el ca face parte din aromele de pamant dar nu stiam ca imita asa de bine mirosul ] , iar despre secret garden, ce sa mai spun ca imaginile vorbesc de la sine, este un sapun fffffffffoarte fin si cred ca si fffff. bun. Acestea le vreu doar pt mine.Abia astept sa le folosesc.Succes in continuare caci faceti treaba buna ,si sa ne incantati in continuare cu creatiile dumneavoastra.

    • Alexandra spune:

      Pe cel cu lapte de cocos sa-l mai lasi la uscat, iar dupa ce te speli cu el sa-mi spui cum a fost.😀

      • valeria spune:

        Asa am sa fac, si daca tot vorbim de inceperea unui nou sapun, azi am inceput pe cel cu inseratii deasupra ,caci primavara este deja pe sfarsite.Bun si acest sapun.Mie in fiecare primavara imi iesau pete pe fata si imi ramaneau pana venea racoarea , anul acesta nu mi-au mai aparut. Sa fie de la folosire sapunului natural sau…….caci eu altceva nu folosesc pt fata.Ramane de vazut pe timpul verii.

      • Alexandra spune:

        Mie imi ieseau niste bubite albe pe dosul palmelor, de cum ieseam in gradina si ma vedea soarele. Dispareau toamna… Anul trecut n-am mai avut problema asta, nici acum vad ca nu mi-au mai aparut. Sunt convinsa ca datorita sapunului s-a rezolvat, pentru ca nu am facut niciun tratament.

  7. Gabi spune:

    Imi place totul!Iar trandafirii sunt superbi!

  8. Anca spune:

    Ce frumosi sunt trandafirasii!!!
    Si de sapun nu mai spun, e aratos tare!! Am avut si eu o bucata, mi-am luat tura trecuta, mai stii? Mi-a placut mult, mirosea super a cioco si scortisoara!!! Recomand!
    Referitor la trandafiri, sa nu uit: Rosa Damascena din ultima comanda e mi-nu-nat! Fin, fin, e o frumusete de sapun! Mersi frumos inca o data! :* O sa scriu si despre celelalte, deocamdata stau frumos la rand!🙂

    • Alexandra spune:

      Acum sunt in perioada ” La vie en rose”, chit ca la acest moment viata mea numai roz nu e, sau numai pe roze nu stau…🙂
      Si mie imi place rau Rosa Damascena, dar nu mai am, oaaaa! Da’ lasa ca face fata unul, cat de curand, inca si mai si ca am unt de shea mai bun , iar noul ue de geraniu e o nebunie!
      Anca, imi place cand scrii frumos despre sapunurile mele, hehe! Mai tii minte ce sapuneala mi-ai tras prima data? :D))) Norocul meu ca am avut rabdare cu tine, desi eu numai o persoana rabdatoare nu sunt, dar asa am simtit eu atunci, ca trebuie sa am rabdare cu tine! Si uite, ai inceput sa-ti faci singura sapunul. Apropo, cand pui si tu de un sapunel mic?😉

      • Anca spune:

        😀 Draga mea, si acum imi pare rau de ignoranta mea de atunci! Dar bine ca m-am invatat minte repede!
        Post-ul asta il citesc doar acum, ma uitam pe blog sa citesc mai pe indelete si l-am vazut. Ce sa mai zic, nu am cum sa nu scriu numai de bine despre toate sapunurile tale, caci printre cele pe care le-am folosit nu stiu daca a fost vreunul care sa nu imi fi placut. Te urmaresc cu drag si ma bucur zilnic de tot ce realizezi si ma tot chinui sa imi fac curaj sa mai „pun si eu de unul mic”😀 sapun, nu altceva :D:D:D Am cochetat prin toamna cu ideea, am vazut ca iese, apoi m-au descurajat ai mei si am lasat-o balta… vara asta poate-poate ma reapuc😉 Te pup!! Noapte buna!

  9. DIANA spune:

    Vaiiiii Alexandra:) Ce ai mai mesterit? Asa, asa, fa si creme ca de abia astept:)) Astazi am incercat „capra” pentru par. Am ras ceva din el (mai cu mila, asa hehehe) si l am amestecat cu bere fierbinte, a iesit un sampon luxux:). Este demential de misto sapunul cu capra pentru par. Eu nu am rabdare sa l limpezesc mult dar am dat cu putin balsam si asta doar pentru ca ma tund si sa nu se incurce. Spala super bine, il simt la mana untos si ii da volum. Nici un sampon din comert nu face parul asa frumos si mai ales….sanatos. Eu am avut sampon bio, aiurea, ma manca capul de inebuneam. Am incercat si sapunul gradinarului, la fel de super. Sunt fffff incantata, motiv pentru care voi comanda alte capriteLOL. Problema este ca tu tot faci combinatii delicoase si iar nu stiu ce sa aleg:)) Te pup si mult succes in continuare. Daca esti the best cu cremele cum esti cu sapunurile…..heheheh….nu te vad bine. O sa dormi in atelier:)))) PUP

    • Alexandra spune:

      Chiar am facut un sapun cu bere! Heinecken, merge?😀
      Ma tot gandesc de la o vreme sa fac sapunul de par cu lapte de capra, dar mai astept reactii, ca acum imi pun prietenii sa se spele pe cap cu sapun cu lapte de capra , sa vad daca e mai bun decat Herbal.:D
      Te pup, un weekend placut !

Lasă un răspuns

