Trandafirul gradinarului

Ce mai faceti? Bine? Si eu la fel!😀

Daca tot am ramas fara sapunul gradinarului, ala cu lufa, cafea, ovaz si turmeric si daca tot a inceput sezonul trandafirilor, ce moment mai potrivit pentru a face Trandafirul gradinarului? Un sapun cu ulei de masline, cocos, palmier, ricin, argila roz si uleiuri esentiale de geraniu, portocala si ylang-ylang. Cred ca ati observat deja ca m-am blocat pe aromele astea… Ce sa fac, gradina e de vina.😀

Mai intai mi-am pregatit bucatile de lufa, lucru ce a necesitat, pe langa un cutit cu zimti si o foarfeca si doua bucati din pachetul ala albastru. :D))

Mi-am pregatit apoi argila si mi-am adus aproape uleiurile esentiale, care apropo, sunt tot din Romania.

Uleiul de ricin ajuta la inmuierea palmelor, argila roz face o usoara exfoliere, iar lufa…iti ia un rand de piele.🙂

Va pup, sa aveti o duminca frumoasa!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Trandafirul gradinarului

  1. Mihaela spune:

    Alexandra…..nu stiu de ce, dar nu ma asteptam sa fii o fumatoare :)) …avand in vedere ca pe mine ma relaxeaza cand fac sapun. Kiss si o Duminica frumoasa iti doresc.

  2. Anca spune:

    Am ridicat si eu azi coletul cu sapunurile, mersi tare mult pt. bonusul Hello Kitty🙂 Sarei i-a placut mult si asteapta sa il foloseasca!!
    Pupici!!

  3. elenushka spune:

    Buna Alexandra ! Am tras cu ochiul la gradina ta minunata si acu trag cu ochiul si pe aici. Un sapun cu bujori nu faci ? Io am acu in curte inflorita iasomia si cand o udam azi m-am gandit ca ce misto ar mirosi un sapun cu iasomie. La asta cu lufa ma gandeam cum ai pus lufa aia. Acu mi-ai elucidat misterul cu pozele puse.

  4. Gabi spune:

    Buna idee de lufa cu trandafiri, asteptam sa il vedem si cum arata scos din forme, please!

  5. valeria spune:

    Ma gandem daca ati participat pana acum cu frumusetiile acestea pe care le face-ti la targuri organizate pt asa ceva?

  6. valeria spune:

    Sunt doar curioasa, pt ca am vazut ca sunt persoane care merg cu creatiile lor la targuri.S-ar putea sa am eu o propunere pt altceva dar deocamdata astept si eu o confirmare de la altcineva , daca se concretizeaza ceva va dau de stire din timp.

Lasă un răspuns

