Ghicitoare-concurs-Faza II

Dragele mele, in primul rand multumesc pentru participare!🙂

In al doilea rand, n-ati ghicit niciuna, inca!  La intrebarea mea ce anume a colorat sapunul din postarea anterioara, ingredientul fiind unul cat se poate de natural, s-au dat urmatoarele raspunsuri:

galbenus,

polen,

propolis,

catina,

suc de morcovi si portocale

sofran,

ceva cu trandafiri,

ceva cu vanilie.

Ei bine, nu este nici unul din cele de mai sus. V-am promis ieri ca va mai dau un indiciu, dar am sa va dau doua, ca nu-mi place sa va fierb, in special pe caldurile astea…😀 Ei bine, ingredientul asta secret se mananca si provine din gradina mea. :D)) Daca nici azi nu ghiciti, maine va mai dau doua indicii. Cine a facut ieri o incercare, o poate face si azi pe a doua.

Dupa cum vedeti, culoare s-a schimbat dramatic si ma astept inca sa se mai schimbe, pe masura ce se usuca sapunul.

Acu, pentru mine, ca sa nu uit, are ulei de masline, cocos, palmier, ricin, unt de shea, uleiuri esentiale de geraniu, portocale si ylang-ylang. Miroase in ultimul hal de bine si e silky smooth! :)  Castigatoarea se va rasfata cu el doua-trei saptamani!😀

Bafta mai mare! :D))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Promotii, Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Ghicitoare-concurs-Faza II

  1. valeria spune:

    Dovleac.

  2. alinaM. spune:

    interesant !…daca e din gradina … pe vremea asta… atunci trebuie sa fie ceva verdeturi tocate sau mixate ( marar,patrunjel, salata, rucola….cozi de ceapa sau usturoi nu prea cred :)))))

  3. Alexandra spune:

    Alina, dar n-am spus ca am cules acuma…😀 Dar mi-ai dat o idee, sapun cu usturoi! :D))))))))))))))))))))))

  4. Ghinea Viorica spune:

    Eu vroiam sa zic musetel dupa culoarea din postarea de ieri sau alarteri. Nu stiu de ce, dar asta a fost primul gand. Mi-am luat si eu acum de la bunica mea din gradina si miroase demential. Nu se compara cu asta de la plafar. Chiar imi era dor de mirosul lui.
    Dar daca ai zis ca se mananca, chiar sunt in ceata. :)) Poate fructe ceva.

  5. mijnzeep1 spune:

    Dupa poza de azi, as zice si eu suc de rosii sau de struguri🙂

  6. denisa spune:

    suc de sfecla rosie, piure de caise😀

  7. Gabi spune:

    …..si eu era sa spun ca e suc de foi de ceapa!

Lasă un răspuns

