Bravo, Denisa!

Avem un castigator, in sfarsit!!!:D

Denisa a ghicit ce anume a colorat atat de ciudat sapunul meu de ieri si anume: SUC DE SFECLA ROSIE! Sau suc de mecla rosie, cum ar zice o prietena. :D))

Acum hai sa va spun si ce am patit, eh, vorba vine patit…

Pun eu soda in suc, cu gandul la un sapun in culoarea sangelui, a vinului de Bordeaux, cand, ce sa vezi minune, s-a facut mustariu! :D)) Hai lasa-o incolo, ca numai la asta nu m-as fi gandit, un sapun cacaniu-mustariu. Mi-am zis  imediat ca probabil n-am clatit bine ibricul in care fac solutia de soda, dupa ce inainte facusem sapunul cu castraveti si atunci verdele de la castraveti s-a combinat cu sucul de la sfecla rosie si a rezultat ciudatenia. Asa ca am aruncat soda si sucul, am spalat bine de tot ibricul si am luat-o de la capat. A doua oara…la fel!😀 Zic, asta e…

Deci, intai a fost asa, iar dupa sapnificare, asa:

S-ar putea ca zilele urmatoare sa se mai intample ceva cu culoarea, vom vedea.

Treaba e ca sapunurile astea cu sucuri naturale au un nustiuce, sunt altfel decat cele cu apa, ori cu lapte. In primul rand sunt mai matasoase, apoi spuma e mai fina, desi apare mai greu. Sa nu mai spun de vitaminele in stare pura care evident ca se transfera in sapun si de acolo pe pielea noastra si cat de mult bine fac. Am citit ca unii pun la trace si lapte si sucuri, insa eu nu vreau sa ma risc, poate alta data…

Deci, sa revenim la concursul nostru ghicitoare: Denisa, ai castigat un sapun cu suc de sfecla rosie, felicitari! Ai raspuns tu cu doua variante , dar te iert, pentru ca prima a fost cea valabila. :D)) Astept sa-mi trimiti adresa pe mail: alex2catana@yahoo.com, insa sapunul ti-l voi trimite cam in doua saptamani, sa se mai usuce putin.

Si ca tot sunteti aici, hai sa va arat ce-am mai „gatit” .:D))

Si va mai „arat” o  dedicatie muzicala faina rau, tuturor participantilor! Hai sa traiti! :D))

Va pup!

Un weekend fabulos!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa, Plante in sapunuri, Promotii, Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Bravo, Denisa!

  1. Gabi spune:

    Felicitari Denisei!

  2. Ghinea Viorica spune:

    Felicitari, Denisa!
    Ma bucur ca ati trecut si la alte „retete”. Week-end frumos si dvs!

  3. LoraDesigns spune:

    bv, bv, nu m-as fi gandit la sfecla, ca sapunul era cam bej :)))))))))))….imi plac deodorantele, chiar o prietena vrea sa cumpere, i-am dat adresa ta de blog ieri… sigur va fi multumita🙂

Lasă un răspuns

