Ghicitoare-concurs-Faza I

Ce ziceti de un mic concurs-ghicitoare? Asa, de inceput de …sfarsit de saptamana.:D))

Va invit sa ghiciti ce a colorat sapunul in aceasta interesanta culoare. Un singur indiciu, deocamdata ( ca la Jennifer ) este natural 100%, chiar 100% ! :D))) Daca nu ghiciti azi, maine va mai dau un indiciu, plus ca il veti vedea si saponificat si taiat.  Primul care da raspunsul corect primeste o bucata din acest sapun. Nu se admit mai multe variante de raspuns, ci una singura. :D))

Si mai am o ghicitoare pentru voi: sa ghiciti cine e in poza urmatoare, poza care probabil a fost facuta in timp ce se regla aparatul foto. :D))))))

Cine ghiceste raspunsul la intrebarea asta, primeste…felicitari! :D)))

Bafta!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Promotii, Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Ghicitoare-concurs-Faza I

  1. valeria spune:

    Pai in fotografie cred ca sunteti chiar dumneavoastra, doamna Alexandra , iar culoarea parca ar fi de caramel ca zaharul brun , dar ….oricim arata foarte bine…..poate de la galbenusi de ou.

  2. valeria spune:

    Este greuuu, ma mai gandesc.

  3. mijnzeep1 spune:

    Pai imi place f mult sapunul, asta e clar! Eu am ajuns la o asa culoare combinand sucul de morcovi cu lapte de capra dar nu asta este raspunsul meu🙂.
    I will think about it🙂

    P.S. Arati foarte bine🙂

  4. alinaM. spune:

    eu cred ca este polen macinat

    • sapun natural endless isla spune:

      ….propolis…

      • alinaM. spune:

        nu as fi asa sigura ca e propolis …asta pentru ca propolisul nu se dizolva integral decat in alcool ..deci ar fi tinctura de propolis …. sau am vedea praf (mai marunt sau mai mare) de propolis brut in sapun

  5. Emilia spune:

    Eu cred ca este suc de morcov si portocale,sau poate o combinatie cu cele doua si lapte de nuca de cocos.

  6. mariana spune:

    hmmm,primul lucru care imi vine in minte vazand culoarea asta superba, este sofranul…e drept ca e foarte scump sofranul si ar costa cam mult dar din cate te cunosc eu, ai fi instare ….

  7. mariana spune:

    aaa,acuma am vazut a doua intrebare, raspunsul e simplu …stai ma gandesc…E cea mai tare sapunareasa!… Sau proaspata bunica de pisici.?..sau na, imi scapa…cum ziceai ca te cheama? Stiu! e Alexandra!

  8. Dana Heaven spune:

    eu zic ca e ceva cu trandafir: petale, suc, macerat. nu ma pricep dar am pus informatiile de pe cele 2 bloguri cap la cap🙂

  9. Vanilie. Fie ulei esential de vanilie, fie zahar vanilat. Oricum ceva cu vanilie. Am citit ca uleiul es. de vanilie da sapunului culoare maronie. In poza cred ca esti tu in timp ce faceai poze sapunasului.

  10. Emilia spune:

    Capsuni

  11. Gabi spune:

    EEE, cam greu,desi concursul s-a terminat cred, turmeric cu ulei de catina, as zice, desi nu sunt sigura iar in poza cine sa fie decat Alexandra!

Lasă un răspuns

