Pentru inspiratie…

 

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Pentru inspiratie…

  1. mihaelacostescu75 spune:

    wau! super!!!!!!!!!!!!!

  2. Costea Cristina spune:

    ,super,sapunuri,dar nici ale tale nu sunt mai prejos.
    Am reusit sa fac si eu prima comanda si vreau sa spun ca sunt foarte incantata de sapunurile tale.
    Fac ce fac si iar ma uit la ele,imi sunt tare dragi,parca abia astept sa le consum ,sa pot incerca altele

    • Alexandra spune:

      Buna, Cristinaaaa! Bine ai venit!
      Ma bucur tare sa aud ca iti plac sapunurile mele, iti dai seama mie cat imi sunt de dragi!😉
      Te pup si te mai astept pe aici.🙂

  3. valeria spune:

    Foarte frumoase intradevar aceste sapunuri , dar si cele pe care le faceti dumneavoasta sunt frumoase si cel mai important este faptul ca sunt bune.

  4. mariana spune:

    Valeu da frumoase mai sunt…dar sa-ti spun ceva:Am aruncat si eu o privire pe la Charis chiar azi dimineata si chiar am admirat ce bine arata sapunurile tale,din ce in ce mai bine .Sa nu schimbi stilul,la sapunurile astea tocmai asta e farmecul…sau na, asta e parerea mea…

  5. Dana spune:

    Fabuloase apetisante si senzuale. Ma gandesc ca fetele astea nu sunt de pe la noi, deci in concluzie e mult mai usor sa faci asemenea sapunuri daca ai si cu ce. Sapunurile tale sunt la fel de fabuloase, apetisante si…… senzuale!!! :)) La mai multe cu mult spor!

  6. Geta spune:

    Desigur, putem sa facem si noi sapunuri ca cele din imaginile date dar mai sunt ele sapunuri naturale? De exemplu cel alb ca zapada si cu dunga impletita de culori tipatoare e foarte elegant, culorile sunt minerale si albul acela impecabil e dat tot de o substanta nenaturala.

    • Alexandra spune:

      N atural, nenatural, arata bine, eu nu pentru naturalete le-am pus acolo, ca daca voiam natural, puneam un sapun de-al meu cu lapte de capra si gata! Si chiar pe la noi n-am vazut asa ceva, desi si unele din fetele noastre folosesc culori…nenaturale. Si tot nu le iese! :D)))))

  7. mijnzeep1 spune:

    Chiar aveam nevoie de ceva inspiratie🙂
    Ala cu mov e tare frumusel, greu de ales intre ele care s mai frumoase !
    Eu cred ca tot pe ale tale le as alege😉

  8. Gabi spune:

    Sunt superbe, indiscutabil, insa asta nu inseamna ca ale tale sunt urate, nici vorba, insa stii ce cred eu fiecare are un stil in arta si al tau este al tau si ce e al tau e pus de o parte.
    Sapunul ca opera de arta!Oare exista si un muzeu al sapunului natural in lumea asta?

Lasă un răspuns

