Sapun cu lapte de cocos-Partea II

‘Neatza!

Hai ca m-am prins si eu, nu e lapte de cocos, e chiar sucul nucii de cocos, sau apa de cocos, adica lichidul din interiorul nucii, care e insa prezent doar cand nuca este foarte proaspata. Daca ma gandesc bine, chiar am vazut prin filme cum spargeau unii nuca de cocos si apoi beau lichidul de acolo. Ei , cu asta am facut sapunul, cu zeama din nuca. :)  Cu atat mai bine, inseamna ca e chiar „laptele” nucii, fara alte combinatii. :D)) Va dati seama ce vitamine si nutrienti in sapunul asta? Ar fi bun intr-o dieta. :D))

Cum am facut ochi, l-am si taiat, inainte de orice…

Mai e nevoie sa va spun cat e de fin? Nu e! :D)) Nu mi-a mai iesit un sapun atat de fin de la cel cu suc de rodie, ba inca asta e si mai si…

Desi cam molcut , nu m-am putut abtine sa ma spal cu o bucatica. 🙂 E cam devreme sa va mai spun altceva despre el, dar promit ca va tin la curent.

Sa aveti o duminca frumoasa!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Sapun cu lapte de cocos-Partea II

  1. valeria spune:

    Foarte frumos si intradevar f. fin. Se vede ca aveti instrumente de calitate ies asa de perfecte bucatile si colturile drepte.O zi placuta in continuare.

  2. Alexandra spune:

    Valeria, am sa-ti pastrez o bucata.🙂
    Da, instrumentele sunt de calitate, m-am gandit ca e pacat ca sapunurile sa nu fie si frumoase.
    Te pup, numai bine!

  3. valeria spune:

    Sa imi pastrati ,asa fac stoc pt urmatoarea comanda .

    • Alexandra spune:

      Cum esti unul dintre cei mai buni clienti si comentatori ai mei, te anunt oficial ca ai o bucata gratis! 😉 Te pup si pe tine si pe cei mici, o duminica faina!

  4. valeria spune:

    Multumesc ,sunte-ti asa o draguta ca de obicei. Si noi va pupam.Sa va spun o expresie pe care o foloseste baietelul meu atunci cand ii place ceva ,caci amandoi copii sunt indragostiti si ei de sa punuri si le miroasa ca niste profesionisti.Eu il intreb :Filip cum ti se pare sapunul acesta , el raspunde : e prea bun mami.Sunt exact cuvintele pe care el le foloseste atunci cand ceva ia intrat la sufletel.

  5. mijnzeep1 spune:

    Sapunul este tare finut si elegant, ca toate sapunurile tale de altfel🙂.Iar patchouli este un parfum delicat, cel care va folosi sapunul asta va fi si parfumat in acelasi timp;).
    Pupici
    Natalia

  6. Alexandra spune:

    Si eu sunt finuta si eleganta.😉😀
    Mersi, Natalia, pupici si de la mine!

  7. mijnzeep1 spune:

    Sunt sigura de asta !😉

  8. Geta spune:

    E de nota 10 cu plus sapunul cu lapte de cocos, mi-a placut enorm si mie si m-am spalat intr-o veselie cu el, am avut in permanenta si la bucatarie din el, are o spuma cremoasa si fina, se vede asta foarte bine si in poza postata de tine ! Eu nu mai am nici o bucatica din cel facut de mine dar, cit de curind o sa-mi mai prepar o serie bineinteles tot cu lapte facut de mine in casa ca ies muuuult mai ieftin.

  9. Gabi spune:

    Succes si eu am furat-o!

  10. Anca spune:

    Arata fabulos, iar poza unde il incerci spune totul despre el, sunt sigura!! Pup!

  11. valeria spune:

    Dupa cum am promis , azi m-am hotarat sa scriu ceva despre acest sapun care l-am inceput acum cateva zile.Pt. inceput as vrea sa spun ca este un sapun f. fin , face o spuma bogata si mi-a lasat tenul foarte curat si catifelat. Ceea ce am remarcat insa la aroma acestui sapun , care imi place f. mult,este faptul ca persista cateva ore pe piele, dupa el fiind rosa castila care la fel a fost un sapun bun cu un miros f.placut. Nu scrie pt. ce tip de ten este ,eu am tenul normal spre gras un pic si imi prieste de minune .

    • Alexandra spune:

      Asa,e , ” nu scrie” pentru ce fel de piele e.:D Valeria, am constatat ca sapunurile mele merg in general pentru orice fel de piele. Asa e si normal, ca un sapun sa se impace cu orice piele si sa se adapteze cerintelor fiecarui tip de epiderma. Sunt si creme care fac asta. Daca sapunul este hidratant, n-ar trebui in rest sa fie nicio problema,
      Sunt insa unele piei extrem de uscate, pe care niciun sapun din lumea asta nu le va inmuia, iar fara o crema grasa sunt pierdute… Acolo n-ai ce sa le faci.
      Diferenta eu o fac la sapunurile pentru pielea grasa, unde nu mai pun unturi si uleiuri grase, ci altele mai potrivite, cum e uleiul de samburi de struguri, care intra bine de tot in piele, argilele, care tind sa usuce pielea, precum si uleiurile esentiale adecvate, gen citricele, astringente.
      Asa ca draga mea,daca ai tenul asa cum spui, poti folosi majoritatea sapunurilor mele.

  12. valeria spune:

    Adevarul este ca pe toate care le-am folosit pt fata mi-au placut , dar nu cu toate m-am spalat pana la sfarsit, caci trebuie sa ne spalam si pe corp asa ca pe cele care le-am placut mai mult au ramas doar pt. fata restul le-am folosit pt corp .

Lasă un răspuns

