Sapun cu lapte de cocos-Partea I

Ei da, asta e o noutate pentru mine , probabil si pentru multi dintre voi, nu-i asa?

Prin peregrinarile mele, din ce in ce mai rare, recunosc, prin magazinele cu produse naturiste, am dat peste un lapte de cocos, bio, organic, tot dichisul. Pe ambalaj scria juice, dar pe eticheta importatorului scria lapte. Pesemne ca e tot aia… Eu l-am luat cu gandul la un sapun, insa nu m-am putut opri sa-l gust. Yeach…gretos. Ok, merge tot in sapun, foarte bine! :D)

Si l-am facut! Fiind lapte, chiar daca vegetal, tendinta e sa se incalzeasca rau de la soda, de aceea, procedeul aplicat in cazul asta e ca la laptele de capra: soda pusa cate putin, racita solutia non-stop, intr-un vas cu apa rece, iar sapunul tinut neacoperit, intr-o camera racoroasa. Pentru ca a trebuit sa lucrez repede din cauza asta si pentru ca n-am inca o „asistenta” :D)), n-am putut sa fac poze si sa va spun drept, mi-a fost frica sa ma intrerup pentru a face fotografii, fiind la prima incercare cu lapte de cocos.

Am facut poze dupa aceea.

Asta e laptele. Costa 18 lei 500 de grame si sper sa fi meritat cheltuiala…  E usor galbui si cum va spuneam e gretos, desi miroase si are gust de cocos, normal.

Dragut, nu? Trebuie sa va mai spun ca solutia de lapte de cocos si soda s-a colorat intr-un orange intens, pana aproape de maro, insa dupa ce am combinat cu uleiurile, s-a mai estompat putin si arata cum vedeti in poza. Mi se pare o culoare delicioasa! Sapunul contine ulei de masline, cocos, palmier si ricin, iar ca uleiuri esentiale, lavanda si patchouli, ultima iubire in materie de esentiale. Da, acum sunt in perioada hippie, ce vreti! :D)))

Mai multe despre sucul/laptele de cocos gasiti AICI.

Maine il tai, deci stati pe-aproape ! :D))

Si am mai facut un deodorant pentru Laura, ca i-am promis unul de ceva vreme… Cum nu mai am fir de flacon special, am pus compozitia intr-un borcanel. Nu vreti sa stiti cat am rascolit prin casa dupa borcanelul asta! Nici nu mai stiu de la ce a fost. :D)))

Asta-i tot pentru azi. Ne vedem si maine. 🙂

Weekend placut!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa, Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Sapun cu lapte de cocos-Partea I

  1. Anca zice:

    Culoarea sapunului e delicioasa, daca pot spune asa! Zici ca e budinca de vanilie! Abia astept sa il vad taiat!
    Cand am citit „lapte de cocos” am crezut ca e vorba de cel la cutie, ca o smantana groasa, pe care eu il folosesc la gatit in mancaruri asiatice. De „apa” asta de cocos nu am stiu ca se poate consuma – de cate ori luam cocos intreg, aruncam lichidul si mancam doar partea alba 😀 Sunt curioasa in sapun ce proprietati are.

  2. valeria zice:

    Imi place asa de mult aspectul acestui sapun, este asa cremos si culoarea a iesit frumoasa .Sincer imi doresc sa fiu pt cateva ore asistenta dumneavoastra ,sa vad pe viu cum faceti aceste minunatii.

    • Alexandra zice:

      Intre timp s-a mai deschis la culoare si e moale, moale, exact ca cel cu lapte de capra, se intareste mai greu.Poate am sa fac odata un filmulet, cu mine in rolul principal, sa vezi cum fac sapunul. 😀

  3. Geta zice:

    Juice sau lapte nu e tot aia ! Lichidul acela alb-galbui din castronel e apa din nuca de cocos. Cind apa asta seaca in nuca, miezul nucii devine tare si nuca de cocos e considerata trecuta/veche. Laptele de cocos se obtine din miezul alb al nucii de cocos si laptele iese alb ca zapada, daca vrei poti sa vezi la mine pe blog cum am preparat laptele de cocos. Bineinteles ca l-am facut cu gindul sa-l pun la sapun si chiar asa am si facut.

  4. LoraDesigns zice:

    buna alexandra, multumesc muuuult pt deodorant! :)… cand ne intalnim as vrea sa mai cumpar un sapun herbal pt par, dc mai ai. merci mult de tot si ne auzim la tel.

  5. Anca zice:

    Am inceput sa il folosesc, m-am spalat de cateva ori cu el, e tare fin si cremos, dar am o mica obiectie: mirosul. Ori ca e de la patchouli, ori de la sucul ala de cocos, dar imi lasa pe maini un iz care nu imi prea place. Mainile imi raman hidratate, pielea fina, dar, na, trebuie sa fiu sincera. Te pup!

Lasă un răspuns

