Sunt in concediu!

Nu mult, doar o saptamana, dar suficient cat sa-mi pun niste treburi in ordine. Intre timp, mai mesteresc ceva, acum, cat am chef, ca maine cine stie, poate ma apuca iar lenea aia mare, de vara!😀

Am facut pentru Nicole, o prietena, o crema de corp, care contine ( cu de la mine reteta ) unt de shea, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de avocado, ulei de galbenele, cateva bobite de ceara, vitamina E, conservant natural din samburi de grapefruit, ulei esential de geraniu si lavanda. Cum nu m-am putut abtine, am facut o cantitate mai maricica, sa-mi ajunga si mie cateva grame.😀 Pe care grame le-am pus in ditamai borcanul, ca altul nu aveam. :D))))

Si pentru ca n-aveam si n-am inca niciun chef sa fac un sapun, ca am si-asa destule, prea multe chiar, am taiat Elegantul, l-am feliat.

Stiti de ce l-am taiat asa tarziu? Am impresia ca lasat sa se usuce intreg, in calup cateva zile, scade mai greu in greutate, dar poate e doar o impresie. Am facut eu niste calcule, dar nu sunt inca lamurita, trebuie sa mai studiez un pic.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Sunt in concediu!

  1. Victoria spune:

    Concediu placut si….productiv😛

  2. valeria spune:

    Crema are un aspect fin si o culoare naturala iar despre u.e. de geraniu abia astept sa simt cum miroase.In ce priveste rabdarea vad ca aveti din belsug ,destula cat sa-mi dati si mie o bucata .Va urez un concediu linistit.

  3. Alexandra spune:

    Rosa Damascena, pe care il ai deja , are ulei de geraniu.

  4. mihaelacostescu75 spune:

    Sa ai un super concediu!Ai concediu de la serviciu,nu si de la sapunarit si gradinarit….

  5. Gabi spune:

    Arata bine crema, cred ca prietena ta va fi foarte bucuroasa!
    Sa ai un concediu placut!

Lasă un răspuns

