Uraaa! Un deodorant k lumea!

Am facut, cred, vreo cinci deodorante pana acum, dupa o reteta de la Elemental, care vad ca acum n-au mai pus-o pe site, pesemne si-au dat si ei seama ca e nashpa! Ieri, cand m-am uitat iarasi dupa respectiva reteta ( ca la mine pe blog mi-era lene sa caut😀 ), nu mai era. Era in schimb alta, mai simpla, pe care v-o dau si voua mai jos:

unt de shea 20 de grame ( daca se poate, semi sau nerafinat), ceara 13 grame, ulei de galbenele 30 de grame, ue de rozmarin 10 picaturi, ue de tea tree 12 picaturi, ue de lavanda 30 de picaturi.

Fara bicarbonat, piatra de alaun si alte zgunturosenii.😀 Uleiul de galbenele si uleiurile esentiale fac toata treaba, respectiv uciderea fara mila a bacteriilor de la subrat, cele care dau „parfumul” dupa care ma dau in vant , vara, cand mai circul cu autobuzul si mai e si aglomeratie!😀

Mai, mi-a iesit un deodorant, crema cremelor, aroma aromelor, eficienta eficientelor!:D)) As face inca unul, dar nu mai am nici flacon si nici ulei de galbenele. Nasol!

Dar in weekend, ce credeti ca am sa ” gatesc” ? Ei?  Te pomenesti ca ma las de sapunuri si ma apuc de alte nazbatii? :D))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Uraaa! Un deodorant k lumea!

  1. LoraDesigns spune:

    buna alexandra, ups… te-am prins, mi-ai promis un deodorant, contracost, bineinteles… dc „gatesti” asa delicatesuri in week-end, nu ma uita si pe mine, te rooog! :)))))))

  2. Alexandra spune:

    Ti-am promis si ma tin de cuvant.🙂 Treaba e ca nu mai am recipient special, dar ma descurc eu. Daca ai tu un flacon de deo, gol, ar fi grozav, l-as lua azi cand ma duc spre casa.Ce zici?

    • LoraDesigns spune:

      buna alexandra, nu stiu cum mi-a scapat comentariul tau… :(… n-am nici un flacon gol acum, dar cred ca e ok si dc pui intr-un borcanas sau cutiuta de crema obisnuita, ca il aplic eu cu degetelele :))))… sunt fff nerabdatoare :))), dar stai linistita, rezolva-ti treburile, ca eu pot sa astept :)…te pup

  3. Mihaela spune:

    Foarte frumos……s-ar putea sa-l incerc si eu. :))

  4. biancapopla spune:

    Nu te cred ca te lasi de sapun, faci treaba prea buna🙂 si ma faci fericita in fiecare zi :)) cand fac dus si pe Teo bineinteles . Arata bine deodorantul.

  5. Gabi spune:

    Uau, ma bucur si iti multumesc pentru reteta, chiar ieri am cautat si cules de pe net alte retete de deodorant, caci ai dreptate cel cu bicarbonat si piatra de alaun e zgrunturos, am primit si eu reclamatii de la sotul meu zilele trecute… o sa iti trimit pe mail ce am cules eu la capitolul asta!
    Pa !

  6. valeria spune:

    Si eu imi dorescsa incerc un deodorant , caci sunt tare curioasa sa vad ce treaba face . Dar bombe de baie nu vreti sa face-ti,sau inca nu ati gasit acid citric?

  7. corina spune:

    Buna! As dosri sa stiu daca pot cumpara de la tine deodorant? Imi e cam imposibil sa il fac eu si se pare ca e bun. te rog! astept raspuns! Multumesc!

    • Alexandra spune:

      Buna, Corina! Uite acum cand mi-a reusit si mie un deodorant, n-am flacoane.😦 Daca ai rabdare cateva zile, sa comand niste flacoane, iti fac, cum sa nu. Cum intru in posesia lor iti trimit un mail.

  8. valeria spune:

    Daca nu va deranjez, as vrea sa-mi spuneti si mie, va rog frumos, daca la aceasta rereta ati folosit doar ceara din imagine ,si daca ati loat-o tot de la elemental?MULTUMESC.

  9. Dana spune:

    Am facut si eu deodorantul recomandat de tine si imi place la nebunie. Numai ca ma izbesc de fiecare data de aceeasi problema: formele de deodorant de la elemental. Vesnic imi curde deodorantul lichid pana in rotita de jos a recipientului. Am incercat sa pun si hartie cerata, dar….. acelasi recultat! Te rog ajuta-ma sa-mi dau seama unde gresesc!

  10. daniela spune:

    Buna, am incercat si eu tot felul de retete pe baza de uleuri dar pateaza hainele… acesta cum se comporta pe haine?

Lasă un răspuns

