Lichidare de stoc

Incepand de astazi, o lichidare de stoc pentru cateva din sapunurile mele.

1. Lapte de capra, shea si lamaie-7 lei

2. Cafea si portocale-8 lei

3. Miere si ceara-8 lei

Sapunuri faine, bine uscate, rezistente la baie si…accesibile pentru toata lumea.

Va astept in magazin.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Lichidare de stoc

  1. DIANA spune:

    Minunate sapunuri:) Imi plac mult. Ce sapun imi recomanzi pentru spalat par, cu fir subtire, matreata, care cade, pentru ten sensibil. Sunt din Bucuresti si as vrea sa comand repede:) Te pup.
    Diana

    • Alexandra spune:

      Lapte de capra, lapte de capra, lapte de capra…😀

      • DIANA spune:

        HEHEHEHEHE, esti o draguta:) Merci mult pentru raspuns. . Am vazut ca esti si…..vecina mea de sector:))) Vreau sa comand si eu cateva sapunuri din magazinul tau:) Am vazut ca ai mesterit altele noi….cu cocosul meu iubit:) Unde iti pot face comanda? Te pup si mult spor, bani, rabdare si……rasfat iti doresc.:)

      • Alexandra spune:

        Pe mail: alex2catana@yahoo.com
        Iar daca iti face cu ochiul ceva din sapunurile noi, inca nepuse in magazin, sa-mi spui…
        Te pup si eu si mersi!:)

  2. mariana - Iasi spune:

    Stranii ca stranii, dar aici avem a face cu un talent real, domnule!!! No, chiar sunt fascinante ; dac-or fi si cum zici bune la pielicelele cele uscate e si mai bine!…

Lasă un răspuns

