Un calup de Elegant

Pentru ca m-am luat cu tot felul de treburi, dar mai ales cu gradinaritul, zilele astea am reusit sa fac doar sapunul cu argile si acest calup de Elegant, cu unt de shea si lavanda, dar si un pic de patchouli. Parca miroase mai bine asa.

Nu l-am taiat, caci am eu ceva in cap, nu va spun inca…😀

In alta ordine de idei, vad ca baietii de la Breslo inca nu mi-au dat drumul la magazin, ceea ce ma calca rau de tot pe nervi! Asa e cand depinzi de altii, tre sa faci cum vor ei..

Asa ca dragii mei, cei care intrati pe blog si vreti sa profitati de promotia mea, daca stiti ce vreti din magazin ( eventual va puteti uita la produse vandute, ca sa vedeti ce e pe acolo), puteti sa-mi lasati comanda pe mail: alex2catana@yahoo.com.

Va pupacesc si va doresc un 1 de mai…sarbatoresc!🙂

P.S. In sfarsit, s-a deschis si magazinul!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii, Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Un calup de Elegant

  1. Pingback: Un calup de Elegant | Sapunuri naturale | Oferte Speciale

  2. CCristinaC spune:

    Ce cremos arata!!!!

  3. valeria spune:

    Arata bine si acest sapun,simplu si elegant, iar crestele sunt……faine de tot.

  4. maria spune:

    fain de tot…. ma bucur ca s-a redeschis magazinul de pe breslo, imi facusem un obicei sa dau o raita pe acolo si cand n-am mai gasit magazinul tau am intrat in panica. Abia dupa aia am intrat pe blogul tau si am citit ce s-a intamplat .

  5. Gabi spune:

    Ca de obicei nu te dezminti!

Lasă un răspuns

