Invitata lunii-Fides Naturis

Cand am inaugurat pe blog categoria ” Invitatul lunii”, multa lume , prieteni si cunostinte de-ale mele au fost contrariate, spunand ca nu li se pare normal sa fac altora reclama… Ce ziceti de asta? Mie mi se pare foarte corect ca daca imi place ceva, sa impartasesc si altora… De ce, daca imi plac sapunurile unei colege, sa nu recunosc si mai mult decat atat, sa nu fac public lucrul acesta?
In Romania, poate ca stiti, sunt multi sapunari, amatori sau profesionisti. Cred ca suntem undeva in frunte in ceea ce priveste numarul de sapunari pe cap de locuitor, ceea ce inseamna ca si la noi oamenii se ingrijesc din ce in ce mai mult pentru o viata cat mai sanatoasa, mai curata si mai putin poluata. E drept ca sunt unii care fac cosmetice naturale doar pentru profit si asta se vede imediat, insa exista altii, precum invitata noastra, unde se vede de la distanta pasiunea pe care o pune in creatiile ei.
Pe Alina, caci despre ea este vorba, am cunoscut-o prin intermediul magazinului on-line Breslo, unde am remarcat imediat sapunurile ei. Spun sapunuri, pentru ca eu doar asta fac, dar Alina face si alte cosmeticale, la fel de frumoase si sunt sigura, bune, precum sapunurile ei. N-am incercat un sapun de-al Alinei ( desi tare mi-ar placea), insa daca va uitati, veti vedea cat sunt de fine, de ingrijit lucrate, se vad ingredientele de calitate, grija pentru forma, aspect, intr-un cuvant, are niste sapunuri minunate!
Dar mai bine s-o lasam pe Alina sa se prezinte singura:
Eu sunt Alina, am 31 de ani, lucrez la o firma de brokeraj in asigurari, din Constanta. Sunt o femeie fericita, am un sot minunat pe care il iubesc si un baietel de 2 ani care este adorabil si ma inspira in fiecare zi. De fapt el este si motivul pentru care exista FidesNaturis. La inceput am facut cateva sapunuri si creme din dorinta de a-i asigura lui ”cosmeticaria” naturala si blanda cu pielea asa cum merita orice bebelus. Primele sapunuri le-am facut fara ulei de cocos si nu erau asa spumoase apoi pe masura ce timpul trecea si mai citeam pe ici pe colo si imi mai achizitionam inca un ingredient minune (vezi ulei cocos, unt shea, ulei catina etc) produsele erau din ce in ce mai bune. Tot in perioada asta de inceput prietenii au vazut pe la mine prin baie schimbari de trupe si au vrut si ei…surpriza…le-au placut si lor. Bebe era mic atunci 3-4 luni si dupa ce il adormeam pe la 11-12 noaptea ma apucam de treaba. Acest program a durat cam 1 an si ceva caci acum nu mai doarme daca nu e unul dintre noi langa el. Insa oboseala nu m-a impiedicat deloc ci chiar m-am ambitionat sa nu ma las, mai ales ca incepusera sa vina si comenzile. Mare parte din produsele mele au luat nastere la cererea prietenilor.Auzi da nu faci si un sapun cu galbenele? sau o crema pentru ten uscat? si tot asa. 
Sunt foarte mandra de faptul ca raspunsurile care imi vin din partea celor ce le folosesc sunt pline de laude.
A, ti-am zis ca toata ziua imi inventariez sapunurile? Le asez si rasasez, le numar, le schimb pozitia in cutii, imi sunt tare dragi:) happy
Acum mai am in baie doar parfum din comert in rest sunt doar produse facute de noi.
Cel mai sceptic a fost sotul meu…un fel de Toma necredinciosul abia dupa cateva luni a incercat un sapun facut de mine…tin perfect minte cum a iesit din baie si a inceput..oau chiar spala, lasa mainile fine, face spuma e super si incet incet a inceput sa ii placa iar azi lucram cot la cot chiar unele sapunuri sunt creatia lui
Este atat de simplu sa folosesti un produs natural…si chiar se simte diferenta.
Planuri de viitor..imi doresc sa fac cat mai multe produse, diversificate sa le imbunatesc mereu, sa imi achizitionez ingrediente noi, sa fac multe teste pentru a-mi iesi produse si mai bune. Visez ca FidesNaturis sa fie afacerea familiei noastre, sa faca cat mai multi oameni fericiti, sa aduca multe zambete .Imi doresc sa am mai mult timp pentru a lucra in ”laborator”… 
Cel mai mult imi doresc sa am un spatiu dedicat, o camera unde sa am toate uleiurile si unturile insirate, toate sapunurile puse la uscat, sa fie totul organizat, sa le vad pe toate in acelasi loc.

A si lucrul cel mai important este ca facem totul cu placere si nu pentru profit, caci ce mai incasam din vanzari dam pe ingrediente. Este lucrul pe care ni l-am promis amandoi si anume ca nu vom ‘strica’ niciodata calitatea produselor pentru a castiga bani, e cea mai mare satisfactie caci noi stim ca tot ce punem in produsele noastre sunt doar bunatati.

Si acum sa va arat doua mostre de ce va sa zica talent de sapunar!🙂

Deci, am I right, or am I right? :D)

Alina draga, felicitari!🙂 Le meriti din plin!

Si iti multumesc ca ai acceptat invitatia mea de a-mi fi oaspete pe blog! Multumesc si pentru muzica pe care ai ales-o pentru intalnirea noastra virtuala si care mie mi-a mers la casa sufletului! O ascult non-stop de vreo ora! :D))

Te imbratisez cu drag si iti doresc sa ti se implineasca toate visele ” sapunaristice” :D))

Alina Catana 🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Invitatul lunii și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Invitata lunii-Fides Naturis

  1. fidesnaturis spune:

    multumesc mult pentru invitatie alexandra.ma simt onorata.multumesc si pentru cuvintele frumoase.iti doresc din suflet sa ti se implineasca toate dorintele.alina

  2. Gabi spune:

    Ai avut o ideea buna! Imi place sa cunosc astfel de oameni, Alexandra, imi placa si sapunurile, mai ales cel cu insertia de trandafir si deja ma intreb cum l-o fi facut.
    Felicitari Alinei!Si intregii ei familii!

  3. fidesnaturis spune:

    Multumesc Gabi! Daca Alexandra imi permite sa iti raspund la intrebare…trandafirasul este tot din sapun modelat de sotul meu! Este simplu zice el daca ai indemanare si imaginatie.

Lasă un răspuns

