O promotie

Incepand de astazi si pana la afarsitul lunii, va ofer cu drag o mica promotie, care suna cam asa:

-La comenzile de valoare intre 40-79  lei (fara transport), primiti gratuit un sapun la alegere;

-La comenzile de valoare intre 80 -99 lei ( fara transport) , primiti doua sapunuri la alegere;

-La comezile de peste 100 de lei, (fara transport) primiti doua sapunuri la alegere, iar transportul este gratis. Daca sunteti din Bucuresti, atunci primiti trei sapunuri gratis.:)

Gasiti magazinul aici.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la O promotie

  1. Pingback: O promotie | Sapunuri naturale | CatalogWeb.Info

  2. valeria spune:

    Azi am inceput sa folosesc sapunul primavara si am toata multumirea ca am ales acest sapun, face o spuma abundenta[toate cele care le-am folosit fac intradevar multa spuma]dar si fina , Mi-a lasat o piele asa fina pe maini, iar pe fata … nu pot sa descriu ce placuta a ramas pielea la atingere.Astept cu nerabdare sa le folosesc si pe celelalte.

  3. valeria spune:

    Da , mi-a placut si mirosul de menta ,caci lamaia nu prea se mai simte.Cred ca si faptul ca este un sapun bine uscat il face sa fie mai bun .

  4. Anca spune:

    De „Primavara” am si eu numai cuvinte de lauda, e in topul meu 3 al sapunurilor Alexandrei, mi-a facut mult bine la ten! Am mai scris asta.

    Alex, o sa profit curand de promotiile tale, ca am ramas fara sapun natural🙂

    • Alexandra spune:

      Top 3? Zi-mi si mie , care e topul tau 3 ?😉

      • Anca spune:

        Pai tinand cont de cat bine au facut pielii MELE, deci sunt cat se poate de subiectiva, primelele 3 ar fi Lavanda cu unt de shea, Primavara si Catina si morcov. Apoi Tamaie si busuioc, sapunul cu cacao – pe care parca nu l-ai mai facut asa cum il stiam eu de azi-vara, cel cu jojoba – foarte fresh si fin, parfumat – si lista poate continua, cam toate mi-au facut bine si mi-au placut, ce mai!🙂

Lasă un răspuns

