Un super review de la Mariana

Mariana e plina de surprize. Dupa ce acum ceva vreme m-a surprins deosebit de placut cu un banner cu trimitere la sapunurile mele, azi, rasfoind la bloguri dupa plecarea musafirilor, iata peste ce am dat!

Mariana, sa stii ca nu ti-am spus cine stie ce „secrete”, esti tu o talentata, de-aia iti ies sapunurile asa de faine!Bine, de acord, are si profesorul un mic merit, insa daca elevul e afon, n-ai ce sa-i faci, nu-i asa? :D))) Siii…Mariana, daca nu ne laudam noi intre noi, sapunarii, cine s-o faca?😀

Mariana draga, multumesc si aici pentru aprecierile tale, stiu ca sunt sincere si complet dezinteresate si te pupacesc de o mie de ori!

Sarbatorile cu bine si spor la sapunit.

P.S. Cautarea zile pe google: ” hand made unde ies bani multi” :D))))))))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Un super review de la Mariana

  1. Mariana spune:

    A nuuuu, eu nu te-am laudat! Eu doar le-am „vandut un pont” celor care-mi citesc blogul si vor sa stie ce inseamna un sapun de calitate…..)
    Sarbatori fericite! Si mai „vorbim”…..

    • Alexandra spune:

      Ca sa stie ce inseamna un sapun bun, trebuie sa incerce intai unul nashpa si abia apoi sa faca diferenta. Sau, dupa ce se spala cu un sapun natural bun, sa se spele cu Dove, hehehe!
      Oricum, mersi frumos, Mariana, mi-ai facut o mare bucurie, sa stii. Vorbim, sigur!

  2. mijnzeep1 spune:

    Foarte frumos si sa stii ca asa si , draga Alexandra!
    Vorbim din exprienta🙂

    Paste fericit!
    Pupici

  3. mijnzeep1 spune:

    ‘Asa si e’, scuze! Dupa prajitura ta cu coacaze, abia mai pot scrie😉

  4. Gabi spune:

    Hm, prajitura cu coacaze………salivez…. si mi se aprind beculetele la ideea de reteta simpla, ador retetele simple care nu iti iau mult timp……las ca o sa intru eu pe celalalt blog……

  5. Mariana spune:

    Olala, ce de vizitatori am pe site de cand ai postat asta…mi-e rusine,nici nu e mare lucru de vazut acolo…

  6. Anca spune:

    E un comentariu just la sapunurile tale, subscriu cu tot dragul!!
    Eu sapun natural numai de la tine am luat, si am mai folosit din cel facut de mine, dar le-am vazut si pe ale Marianei si am ajuns la concluzia ca ale mele raman „copii mici” pe langa ele :)) dar la vara voi mai experimenta si eu! Ca tot tu m-ai starnit si pe mine sa incerc :*

    • Alexandra spune:

      Hahaha, da, se poate spune ca te-am ‘nasit’ si pe tine in ale sapunaritului, dar tu, spre deosebire de Mariana, ti-ai facut doar tema obligatorie, n-ai mai lucrat si extra. Treci clasa, dar nu mergi la Olimpiada, hehe! Dar lasa, ca iei tu vacanta si atunci ne ajungi din urma, stiu eu!

  7. Gabi spune:

    Si eu am invatat foarte multe de la tine, Alexandra, si cei care folosesc sapunurile mele au vazut evolutia.
    Dar mai am multe de invatat……

  8. mihaelacostescu75 spune:

    Da ,sapunurile tale sunt super! Inainte consideram ca dove e bun ,dar acum mi se pare salciu,fara spuma,intr-un cuvant ”e naspa”.

  9. anamaria spune:

    va rog frumos vreau si eu sa intru pe blog-ul doamnei Mariana dar nu ma lasa pt ca nu am invitatie. Cum procedez ? As vrea si eu o invitatie va rog frumos

Lasă un răspuns

