Gradina secreta

Inainte de a ma apuca de facut mancaruri, am facut un sapun, asa, ca sa prind energie si chef de bucatareala.🙂

Contine ulei de masline, cocos, palmier, la trace ulei de nuca de macadamia, jos argila roz, care a colorat sapunul neasteptat de frumos, iar in partea de sus bucatele din diverse sapunuri, inclusiv Herbal, sapunul pentru par, cu busuioc. Mirosul este dat de salvie si tamaie, o combinatie noua , ierboasa, proaspata si foarte placuta.

Mie imi place, e un sapun vesel, primavaratec, aromat si luminos!🙂

Hai sa va pun si un cantecel, sa aveti spor la treburi!

P.S. am facut cateva fotografii si in gradina, le puteti vedea AICI.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Gradina secreta

  1. mariana spune:

    Oaw da ce frumos a iesit!Si combinatiile,minunat!Dupa sarbatori mai fac si eu sapun
    ca se termina.Parca mancam pe paine sapunuri :)))).
    Spor la treaba harnicut-o,sa-ti iasa bucatele bune!Iti doresc un Paste Fericit!

  2. Harisa spune:

    Arata a primavara. Frumos si discret colorat. Un Paste Fericit!

  3. valeria spune:

    Dupa ce am discutat, am tot asteptat sa postati sapunul pe care l-ati facut si iata-l ,in sfarsit a aparut pe ecran.Este foarte frumos si culorile sunt asa de naturale ,iar despre uleiul e.de tamaie deja m-am indragostit .desi la inceput mi s-a parut cam strident.Foarte frumoasa melodia si peisajele sunt de vis. Ce natura minunata ne-a fost incredintata.

    • Alexandra spune:

      Off, nu mi-a mers internetul toata ziua, parca am fost legata la ochi! De-aia m-am si apucat sa fac un sapun, sa-mi treaca nervii!
      Tamaia stridenta? Mie citronella mi se pare cam taresi nici dupa menta nu ma dau in vant. tamaia mi se pare chiar discreta.
      Valeria, dar in „gradina” ai intrat?🙂

      • valeria spune:

        Aevarul este ca in timpul celor doua sarcini nu am putut suporta nici un fel de miros de parfum[dero , sampon, parfum , sapun ,]chiar nimic. Atunci cand ma spalam pe cap vomitam instantaneu.Am putut folosi doar rolon si atat , cred ca de aceea am ramas un pic mai sensibila la capitolul acesta.

      • Alexandra spune:

        Ei, atunci se explica.

  4. Anca spune:

    Foarte vesel si frumos!! Imi place mult!!
    Spor la treburi, draga Alex! Si sarbatori linistite!! :*

  5. mijnzeep1 spune:

    Arata foarte bine! Asa de vesel!

  6. Geta spune:

    Chiar ca e vesel, arata bine de tot !

  7. cicris spune:

    Paste fericit!🙂

  8. Victoria spune:

    E tare frumos.Ai inspiratie 😛😛😛

  9. Gabi spune:

    Suuuuuuperb arata, nu am cuvinte….Si multumim si pt melodie!
    Si urari!Am avut spor la treburi!
    Sarbatori binecuvantate si…. Hristos a inviat!

Lasă un răspuns

