Alte poze

Aseara ziceam ca azi am sa fac poze la lumina soarelui, dar de unde atata soare, ca e inorat, ceata si ma dor osemintele.:D Oricum, e lumina naturala, cu mult mai adecvata pentru vizualizarea unui sapun, zic si io…  Aaah, vremea asta ma tampeste de tot, n-am niciun pic de coerenta, mai bine va arat pozele si gata!

Hai sa va zic totusi doua vorbe despre ce am facut eu aici.

Primul, e clar lavanda cu unt de shea.

Al doilea, este un exfoliant cu fulgi de ovaz. De data asta am macinat fulgii ceva mai maricei si mi se pare mai frumos si cred ca si mai eficient asa. Are in el si miere, iar aroma este de lamaie.

Al treilea este un alt sapun pentru ten gras, cu ulei de samburi de struguri, argila verde si uleiuri esentiale de lamaie, citronella si tea tree. Ar trebui sa fie bun si impotriva acneei.

Ce sa va mai zic? Aveti grija de voi!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Alte poze

  1. Gabi spune:

    Si tu sa ai grija de tine!
    Imi plac si imi palce cum iti iese tie movul , mie mi-a iesit doar de 2 ori insa nuante diferite, a treia oara a iesit albastru.
    Imi place si metoda swirl in the pot….am notat-o la favorite….
    E, dar trebuie sa plec la prozaica bucatareala……ce rau imi pare!
    CE AS MAI FACE UN SAPUN…

  2. Victoria spune:

    Ce bine arata!Cred ca e misto rau ala exfoliant😛

  3. mihaelacostescu75 spune:

    Super delicioase ! Daca as manca un sapun de-al tau poate mi s-ar sterpezii dintii si nu as mai pofti la dulciuri ,deoarece am cotrobait prin dulap si am constatat ca nu ma mai incap hainele de vara .

  4. valeria spune:

    Foarte frumoase sapunurile .Se vede experienta.

  5. miscellanea spune:

    Wieder einmal drei schöne Seifen. Die mit der violetten Marmorierung sieht ganz besonders edel aus.
    Viele Grüße
    Petra

Lasă un răspuns

