Cum va place baia?

Am si eu o curiozitate, sa stiu cum va place sa va imbaiati. :D  Intr-o baie mare, luxoasa, ori intr- una micuta cu un design minimalist, intima. In cada, cu spuma multa, lumanari , arome exotice si sampanie, ori doar la dus? Sa dureze mult, pana va inmuiati oasele, ori rapid, cat sa dati  jos praful si transpiratia? Singuri sau cu cineva alaturi? :D)) Intr-o baie luminata a giorno, ori intr-o lumina discreta? Cu muzica sau fara?

Da, chiar mi-ar placea sa stiu cum va place sa faceti baie, atat ca ambient, cat si ce ustensile folositi:ce lufe, bureti, ce arome, prosoape, ce sapun… :D))

Mie baia mi se pare unul dintre putinele locuri unde poti fi singur cu gandurile tale, unde faci planul pentru ziua ce incepe, ori faci bilantul pentru ziua ce s-a incheiat. Locul de relaxare maxima si intimitate deplina, unde te regasesti pe tine insuti, fara haine, farduri, bijuterii si alte accesorii mai mult sau mai putin necesare.🙂 Locul din casa poate menit cel mai mult sa iti incarce bateriile si sa-ti redea increderea in tine, sa-ti alimenteze sperantele… Locul unde devii mai curat, mai frumos, mai bun.

Da, categoric, iubesc baia si mi-ar placea sa stiu si parerea voastra despre baia noastra cea de toate zilele.:)

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Cum va place baia?

  1. mihaela costescu spune:

    Abia asteptam sa-mi termin baia ,asta s-a intamplat anul trecut.Ma si gandeam cum o sa stau cate o ora in cada plina cu apa si toate cele,dar am luat teapa.In prima seara cand sa o inaugurez am plecat fuga nelimpezita ,deoarece mi s-a facut rau.Asa ca nu rezist decat vreo cinci , maxim zece minute.Asa ca ma sapunesc cu un burete care iti ia un rand de piele ,stau cinci minute ,ma limpezesc si am plecat .Ce lumanari ce parfumuri… ! Mi-a pus sotul si o sonerie in baie in caz de nevoie . ASa ca ,Alexandra, bucurate de baie si in locul meu .pupic

  2. valeria spune:

    Eu nu am baia terminata, poate la anul ma voi putea relaxa si eu la baie asa cum imi doresc.Avand copiii mici si de vreu sa stau mai mult, nu pot caci ma striga intruna .Deci nu poate fii vorba de singuratate si limpezirea gandurilor. Personal nu prefer cabina de dus, vreau cada normala cu dus atasat si o camera potrivita cu o lumina mai pala.

  3. Dana spune:

    Hammm, cum preferam baia…. interesant subiect de conversatie, si dealtfel si foarte intim (pentru unii)..Eu mi-am scos cada si mi-am tras o cabina de dus… foarte utila din punctul meu de vedere. Nu sunt adepta bailor lungi si a orelor „pierdute” intre spume. Un dus rapid si am terminat. Dar mai nou dusul meu rapid a devenit acum, foarte foarte rapid. Micuta mea (de un an si 10 luni) ma urmareste indeaproape, in sensul ca sta cu mine in baie, bate in usa, ma striga, imi canta…. mai trebuie sa-i mai deschid usa sa ma mai vada, sa ne trimitem pupici… Asa ca ….. intimitate….. a fost odata…. demult. Pentru mine mai important e cu ce ma spal si nu cat timp stau uitata in baie. Inainte foloseam sapunuri naturale aduse de dincolo, dar acum (multumita tie) m-am infectat si eu cu microbul numit „sapunarit”. Merci mult!

    • Alexandra spune:

      Dana, asa am facut si eu acum vreo 15 ani, cand inca stateam la bloc. Am aruncat cada si mi-am tras o cabina de dus.😀 Si la mine dusul e rapid, atat cat se poate. Parca acum , de cand cu sapunurile astea, stau ceva mai mult, dar nu prea mult…🙂

  4. Anca spune:

    Eu in cada ma simt cel mai relaxata!!!🙂 Pt mine baia e cel mai bun moment de relas, de regula apuc sa fac asta dupa ce adoarme fiica-mea, cu cada plina de spuma (ca fara parca nu are farmec). Si stau muuuult, iau si o carte cu mine…. Ies cu pielea incretita, dar, mama, ce imi mai place! Cica nu ar fi prea bine, ca te deshidratezi in timp, dar sunt aproape singurele momente de adevarata refulare pe care le am. Oricum folosesc si creme hidratante la nevoie. Cat despre lumina din baie, nu am pretentii🙂
    Tu cum faci baie? :*

  5. Mihaela spune:

    Alexandra draga mea …mie imi place in baie dar nu singura :)) …sa fiu sapunita cu sapunul facut de mine ..nu imi plac buretii pt ca eu vreau sa simt pielea aspra a maini sotului meu.Si repede repede spalat pt ca apa calda ma oboseste si pe urma iar motivez ca sunt obosita sau am migrena :)).
    La cat mai mare Alexandra.

  6. Roxana Chita spune:

    Baia sa fie mica, intima🙂 De preferabil un dus, atunci cand ma grabesc iar baia cu spuma seara, de relaxare🙂 Si singura si cu iubitul😆 Baia sa fie luminata🙂 Fara muzica. Mi-ar placea sa fac baie precum musulmanii sau cei care prefera apa cu petale de trandafir sau cu esente etc. naturale😛 Vara as face baie in fiecare zi, iarna e de preferat sa faci baie doar de doua ori pe saptamana altfel risti sa racesti😉

  7. Geta spune:

    Phiuu, Alexandra, ce camera de baie nastrusnica ne-ai pus, daca nu era si bradul acolo (in baie brad?) as fi zis ca e un catafalc cu aranjamentele florale puse pe linga !
    In baie intru ca sa ma spal, fara artificii, luminari, clabuci, petale de trandafiri… lufa cumparata de la piata si sapunurile facute de mine imi sunt de ajuns, mai folosesc si piatra ponce naturala pentru calciie, un prosop aspru de bumbac e nelipsit pentru sters si gata, merg sa ma relaxez in pat !

    • Alexandra spune:

      Geta, ce morbida esti! :D))
      Tot asa si eu, cred ca in 5 minute gata cu baia mea.

      • Geta spune:

        Eu in nici un caz, morbizi au fost designerii de le-a trecut prin cap sa puna intr-o camera de baie obiecte care nu-si au rostul acolo…. brad , semineu, aranjamente florale dubioase, draperii de matase, ce sa mai zic, complet aiurea dupa parerea mea !

  8. Raluca spune:

    Sincer, imi doresc sa am o baie cu cada pe colt cu bule de hidromasaj in care sa ma imbaiez din cand in cand. Nu mereu imi doresc o baie in cada, insa uneori simt nevoia sa stau maxim 15 minute in apa calda. Se pare ca nu sunt singura care nu are o baie asa cum isi doreste. deocamdata am doar dus. sper sa am curand o baie destul de luminata si cu gresie si faianta cu desene faine din loc in loc, si un ghiveci-doua cu plante carora sa le placa umezeala.

    • Alexandra spune:

      Da,hidromasajul ala nu e chiar fitza, face bine de tot si la piele si la musculatura. E o treaba faina. Lumina multa in baie imi place si mie, macar acolo sa-mi vad toate ridurile! :D))

  9. elenushka spune:

    Baia ? OOOO acolo stau cu orele, daca nu ma deranjeaza nimeni. Pai o umplu de spuma, ma bag in ea si aproape ca si adorm…
    Exact cum spui tu, acolo imi pun ordine in ganduri, fac planuri si scap de stres, dupa o zi lunga cu multi purici pe creieri care zboara de la altii la mine..imi vine sa ma bag cum ajung acasa in baie si sa scap de purici.
    IN baie trebuie sa fie foarte curat, totul aranjat, fiecare raft cu lotiunile lui, cu crmele lui, cu periile lui, cu sampoane sau sapunuri, Bureti de baie cat mai multi, unii cu diverse forme, care mai de care, altii mai duri, altii mai pufosi. Prosoapele sunt si ele pe caprarii, Unul pentru maini, la chiuveta. Altul pentru fata. Langa cada prosoape diferite si acolo. Unul pentru par,altul pentru corp si unul pentru picioare. Lumina mi-ar placea sa fie naturala,,, insa vine de la niste spoturi.
    Muzica la baie fenomenala… ori te face sa canti si tu, ori e buna de relaxat.
    Ei bine, si cand nu ai toate astea.. un dus rapid, cu o sapuneala zdravana, un scarmanat bun cu buretele dur, sa simti ca ai dat un rand de piele jos si tot praful din oras. La final un balsam aplicat, care sa confere o senzatie de relaxare si sa hraneasca pielea,sa te faca sa te simti usoaraca un fulg.
    Cam asa ar fi la mine…

    • Alexandra spune:

      De poveste!🙂
      Cineva, nu mai stiu cine, persoana importanta, spunea ca n-ar trebui sa facem diferenta intre prosopul pentru fata si acela pentru picioare, ele trebuie sa stearga parti la fel de curate.
      La baie, muzica de spa, gen Chris Spheris.🙂

  10. Roxana Chita spune:

    @Alexandra : Imi plac foarte mult, cand pot fac comanda de pe Breslo🙂

  11. Roxana Chita spune:

    @Alexandra : Good😀 Atunci o sa ma anunti tu cum voi face comanda, la timpul respectiv, ori pe mail ori …🙂

  12. Gabi spune:

    Nici nu stiu ce sa spun caci spalatul la mine e asa de comun si rapid, nu am vreme de rasfaturi in cada cum mi-ar placea, cu spuma, bombe de baie si tot felul de nebunii din astea….

  13. Mariana spune:

    Abia acum am timp sa comentez si eu.Pentru mine sunt mai multe feluri de a face baie:
    1.Dusul zilnic de dimineata rapid, cu o sapuneala pe tot corpul,limpezit cu apa calda si rece si apoi dat rapid cu o crema de corp.
    2.O baie de relaxare , cand pur si simplu zac in apa cateva minute , in apa in care am pus putina sare si un spumat de calitate.
    3.Baia saptamanala .asta e un lucru tare complicat si se intampla de obicei sambata seara la ore tarzii .Dupa baia mea, baia arata ca dupa razboi.Nu ati vrea s-o vedeti.Pentru ca pe langa depilatul cu crema depilatoare rapida mai folosesc exfoliante care sunt de cele mai multe ori cu zatz de cafea si care lasa mizerie multa in vana.Cu aceeasi ocazie imi fac si exfolierea faciala, care iar lasa mizerie.Apoi masajul cu ulei de masline asa ca in baie la mine ramane o dezordine de-ti vine sa fugi.Pana las balsamul pe par, imi curat baia,deschid geamul ca e abur de nu te vezi si incep dereticatul in baie.La asta ma ajuta foarte mult Domestos.Imi pun intr-un flacon cu spritz Domestos diluat cu putina apa, pulverizez toata baia ,las un minut doua sa actioneze ,limpezesc si apoi sterg totul cu carpe uscate.Dar parca trebuia sa povestec numai de baia mea nu si de a baii…..

Lasă un răspuns

