Blogul ” Munca-n zadar”

Constat ca de un an scriu la blogul asta degeaba. Pe bune! Stiti de ce? Pentru ca in ultimul timp s-a starnit pe aici o avalansa de intrebari ale caror raspunsuri stau pitite bine printre filele blogului. De ce se intampla asta, stau si eu si ma intreb… Intrebari despre forme, ph-uri, coloranti, uleiuri esentiale, uleiuri vegetale, taietoare, tehnici de obtinere a straturilor,etc,  intrebari pe care oricine ar avea putintica rabdare sa rasfoiasca blogul si le-ar lamuri. Sunt informatii scrise si sunt si pozeee, slava Domnului!

Sunt intrebari la care am raspuns de cateva ori, pe parcurs… Chiar nu mai exista curiozitate, oamenii nu mai sunt interesati sa descopere singuri nimic? Nici macar cand sta scris negru pe alb? Imi pare rau s-o spun, dar in felul asta nu se ajunge prea departe. Poti face cel mult o mica economie de timp, dar atat…

Ca atare, de acum nu mai public comentarii la care am unul sau mai multe raspunsuri  deja, cu riscul de a parea neam-prost! Poate as fi facut-o, insa credeti-ma ca timpul nu-mi mai permite. Ce vreti, au inceput si lucrarile in gradina.😀

Toate cele bune!

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Blogul ” Munca-n zadar”

  1. biancapopla spune:

    Cineva te-a suparat tare. Sa stii ca eu am inceput sa rasfoiesc tot blogul de la inceputuri, as da like la fiecare post, nu m-am putut abtine si am dat la cateva. Sa stii ca suntem mai multi „out there” care asteptam cu sufletul la gura postarile tale. Nu ne parasi!
    Spor la „sapa”🙂
    Pupici

  2. corina spune:

    Nu inteleg de ce esti suparata😦 si mie imi e greu sa caut ceea ce ma intereseaza in blog pentru ca asta inseamna sa-l citesc pe tot de la cap la coada…daca vrei sa vinzi sapunuri… atunci nu ne mai spune cum le faci:) pastreaza secretul🙂
    Oameniii s-au invatat sa primeasca totul mura-n gura…. oricum ai spus destule despre sapunarit, cu lux de amanunte, cu poze multe🙂 sapunurile tale sunt frumoase…. cred ca si bune:) eu personal ma incapaptanez sa incerc sa-mi fac eu sapunul meu🙂 recunosc ca nu mi-a iesit pan acum, dar stiu ce greseala am facut l afiecare tura🙂 si-o sa mai incerc…
    Pana ma voi putea lauda cu sapunul meu iti urez sa ai spor si idei!
    Si tine minte ca „in pomul fara roade nu arunca nimeni cu pietre” :))

    Corina

    • Alexandra spune:

      Corina, poate raportez totul la mine. Mi-aduc aminte cat de multe bloguri, articole, comentarii am citit, cate filmulete am vazut atunci cand m-am apucat de facut sapun.
      Multumesc pentru comentariu si ai sa vezi ce sapunuri faine iti vor iesi daca nu te descurajezi. Am sa vreau sa vad si eu sapunurile tale, cand vei considera ca a venit momentul.
      Pana atunci spor, inspiratie si toate cele bune!

  3. elenushka spune:

    Acu ma faci sa ma simt cu musca pe caicula ca n-am stiut ce ai pus in bebelina si ca te-am intrebat ! Cand puteam frumusel sa intru si sa citesc ce contine !
    uff daca te-am suparat eu, sa ma ierti ! N-a fost cu intentie !
    Am devenit si eu comoda.. exact cum spune si Corina, ca ne invatam cu mura-n gura !
    Azi am citit un interviu cu tine, pe cantina sociala. Te-am si vazut.. s-au mai bucurat si ochii mei cu o imagine frumoasa !
    Spor la sapunarit si la gradinarit, caci a inceput sezonul.

    • Alexandra spune:

      Elenushka, eu m-am adresat aici doar celor care fac sapun, sau care vor sa faca sapun.Mi se pare firesc ca in cazul in care esti interesat de o problema, la modul foarte serios, sa te documentezi cat poti.Cu alte cuvinte, sa citesti.
      Aaa, m-ai vazut la Tanti Jeni! Draga de ea, n-am mai vizitat-o de ceva vreme.🙂
      Spor si tie in toate cele!

  4. ilatixanuw spune:

    Păi închide–l și sterge–l. ORICINE poate citi în engleză poate să afle ceva mai mult decît alea trei experimente ale tale.

  5. mihaela costescu spune:

    Alexandra, nu fi suparata!nu trebuie sa raspunzi la toate intrebarile noastre ,deoarece stim ca nu ai timp.Apropo de gradina ,mai pune poze si acolo ca acum e sezonul ei ,nu ?

    • Alexandra spune:

      Mihaela, nu-i vorba doar de timp, insa mi se pare aiurea sa scriu si sa tot scriu despre aceleasi lucru, doar pentru ca cineva nu are rabdare sa citeasca ce am scris. Uite acum ma tot intreaba cineva despre uleiurile esentiale de calitate. Pai acum cateva zile am scis un post intreg despre asta, la naiba. Sa nu mai vorbesc despre raspunsurile la comentarii, pline cu tot felul de informatii.
      Aseara facui niste poze in gradina si cand sa postez, adio internet! Ce sa fac, asa e la tara, mai greu cu tehnica…😀

  6. Gabi spune:

    SI Eu MA tot GANDEAM SA TE INTREB CEVA LEGAT DE APA DE TRANDAFIRI, DESPRE CARE AI SCRIS ANUL TRECUT PE O POSTARE, pe care am tot cautat-o pe blogul tau caci mi s-a parut tare buna si stiu ca mi-am notat reteta , dar nu stiu ce am facut cu ea…..am mai gasit si eu altele ,dar mi se par prea sofisticate, spre deosebire de a ta.
    In fine , nu esti obligata sa raspunzi la toate intrebarile noastre, insa eu am apreciat si apreciez ca ne-ai dat o multime de informatii si raspunsuri pana acum.
    Pe care de regula le retin, dar mai am si eu scapari ca tot omul.
    Sa ai spor la gradinarit si la toate ca eu nu am la nimic de la o vreme….nu stiu ce o fi pe la mine….
    pupici

Lasă un răspuns

