Victorie! Avem un castigator!

Azi este tragerea la sorti de care va spuneam acum cateva zile si desi este 1 aprilie (e trecut de ora 12, nu? )  , nu e nicio pacaleala.🙂 Au intrat in concurs 20 de fete si baieti, ceea ce cred ca este un record pentru giveaway-urile organizate de mine. In orice caz, chiar daca nu este un record de participare, faptul ca exista 20 de persoane care apreciaza ce fac eu pe aici in joaca mea de-a sapunaritul ma bucura peste masura, mai mult decat as putea sa va spun in doar cateva cuvinte fara inspiratie…

Au lasat comentarii la postarea in cauza urmatorii: 1. Aly, 2. MateiR, 3. Viorica, 4. Anca, 5. Valeria, 6. CCristinaC, 7. LoraDesigns, 8. Danieladurama, 9. Geta, 10. Mihaela, 11. Emilia, 12, Mihaela Costescu, 13. Ghinea Viorica, 14. Handmadeina, 15. MariaB, 16. Gabi, 17. Victoria, 18. Elenuska, 19. Mususk266, 20. Mihai.

Iar castigatorul, asa cum a fost el ales de Random Org este nr. 17.  VICTORIA!!! Asa ca nu intamplator am pus titlul pe care l-am pus! :D)))

Victoria draga, felicitari!🙂  Cum s-ar zice, punct ochit, punct lovit!😀  La prima participare la un giveaway pe Sapunuri Naturale si ai castigat! Si nu orice , indraznesc sa spun, ci unele din cele mai faine sapunuri facute de mine, anume cu lapte de capra. Sa le folosesti cu drag  si sa-mi spui si mie cum a fost. :D))) Astept pe mail adresa ta postala , insa ti le voi trimite abia saptamana viitoare, sa se mai usuce putin. Pana de Pasti sper sa le ai in baie!🙂

Toti ceilalti participanti , carora le multumesc inca o data, au dreptul la o reducere de 20% la prima comanda, cu conditia sa fie facuta pana pe data de 8 aprilie, inclusiv.

Ca de fiecare data, o dedicatie muzicala care mie una imi place tare -tare si care sper sa va placa si voua:

Imprieteniti-va ! Jucati-va! Pastrati-va inocenta!🙂

Cu dragoste,

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Victorie! Avem un castigator!

  1. valeria spune:

    Aceasta melodie cu caladoria fetitei, ma duce cu gandul ca viata omului este o calatorie in care trebuie sa facem multe alegeri care au asupra noasta si chiar a altora un impact placut sau neplacut. De noi depinde sa facem ceva frumos cu viata noastra ,iar daca reusim sa ii bucuram si pe altii[ca in cazul de fata] putem spune ca nu am trait degeaba pe pamant.Sa aveti o zi frumoasa.

  2. biancapopla spune:

    Victoria o sa te indragostesti de sapunurile Alexadrei! Dupa aia nu mai stii pe care sa le alegi :)), unul mai fain ca altul! Asa mi s-a intamplat si mie🙂 MERITA!!!
    O zi calda, sa topeasca toata zapada asta😦

  3. Victoria spune:

    wooowww,acum am citit si credeam ca nu vad bine.Am dat clic pe numele meu sa vad daca chiar blogul meu se deschide :)))
    Multumesc frumos Alexandra.Esti foarte draguta.
    Bianca,sunt sigura ca sa va fi. Eu deja eram indragostita de felul cum arata si de modul de prezentare al Alexandrei😛
    Voi avea un Paste plin de balonase de sapun frumos mirositoare🙂
    Poate ca nu voi mai dori sa ies din baie si asa nu voi mai avea timp sa gatesc,deci nu ne vom mai ingrasa😛
    Multumesc frumos Alexandra,inca o data.

    • Alexandra spune:

      Victoria, sa nu care cumva sa slabiti, voi sunteti toti frumosi asa cum sunteti!🙂 Cel putin asa se vede in poza, hehehe!
      Cu multa placere , draga mea!
      Si vezi ca te-ai autentificat la comentarii cu Gradina pasiunea mea… ;(
      Te pup, o duminica frumoasa!

      • Victoria spune:

        haha,cred ca de emotie🙂 de la sapun mi se trage🙂
        Stii cum e cu pozele, le alegi pe cele mai avantajoase.Am si unele….. de poveste😛
        Dar pe alea le tin doar pentru mine

        Multumesc frumos Viorica.Sa stii ca mie 13 nu mi-a purtat ghinion niciodata.Oricum,eu nu sunt chiar deloc superstitioasa😛

  4. Ghinea Viorica spune:

    Felicitari castigatoarei! Eu n-aveam nicio sansa de pe locul 13. :))
    Foarte dragut comentariul nr.1.🙂

  5. Alexandra spune:

    Multumim, Viorica! Si sa stii ca 13 este cel mai norocos numar!🙂

  6. Pingback: 5 sapunuri magice « Minunile din gradina mea

  7. Gabi spune:

    Ma bucur pentru castigatoare!

  8. Mihaela spune:

    Felicitari Victoriei……….si la cat mai multe concursuri Alexandra.

  9. LoraDesigns spune:

    Multumim pentru concurs si pt premii, adica pt reducere, in cazul meu!🙂.. ma bucur mult si chiar voi comanda, doar vroiam sa te intreb dc de galbenele mai ai, ca nu le-am gasit in mag de pe breslo, si am vazut ca ai „gatit” cateva de curand🙂.. merci frumos, te pup

Lasă un răspuns

