Giveaway de aniversare

Peste doar cateva zile, mai precis pe 1 aprilie, blogul meu drag implineste un anisor! 🙂  Cam tot de un an fac si eu sapun si pot sa spun cu mana pe inima ca inca nu m-am plictisit. Acum, daca deschid oficial afacerea, e musai sa merg mai departe, n-am ce face, macar sa-mi scot banii de notificare. :D)))

Revenind la blog. L-am deschis mai mult din nevoia practica de a tine o evidenta a ingredientelor din fiecare sapun si a datei la care a fost produs. Intre timp a devenit o obisnuinta si o bucurie si sper ca si cei care intra pe aici, gasesc cate ceva placut si util. In orice caz, imi place sa scriu pe blog, aproape tot atat de mult cat imi place sa sapunaresc. Ei, da, bine, recunosc, nu chiar atat de mult … 🙂

Chiar daca sunt extrem de ocupata zilele astea, imi fac timp si pentru blog, pentru ca dupa numarul de vizite primite, se pare ca e un blog destul de popular in bransa. Zilele trecute ma uitam pe o statistica wordpress si eram pe locul 30 intr-un top 100! Faina treaba! Astfel, intr-un an am strans aproape 122.000 de vizite, numai in ultima luna 20.000, am scris 298 de posturi ai am raspuns la mai bine de 2000 de comentarii! Sunt foarte mandra de mine! 🙂

Ca urmare, cu ocazia implinirii unui an de existenta pasnica a blogului SAPUNURI NATURALE, administratorul acestuia, respectiv Alexandra Catana, ofera prin tragere la sorti, unuia dintre comentatorii acestui fenomenal post, cinci sapunuri cu lapte de capra, din gama proaspat iesita din manutele mele si anume: unul cu ulei de catina si uleiuri esentiale de tamaie si lavanda, unul cu menta si lamaie, unul simplu , cu ulei de lavanda, inca unul cu lavanda si argile si…parca mai era unul…a, acela cu roz si o aroma gen trandafiri. Deci cinci sapunuri fresh, cu lapte de capra si diverse alte chestiuni misto!

Nu mai pun poze bicoz le stiti pe toate. Tragerea la sorti va fi fix pe 1 aprilie si nu va fi pacaleala, promit! :D)))

Pupaciuni! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

47 de răspunsuri la Giveaway de aniversare

  1. aly zice:

    eu una recunosc , ca acest blog m-a inspirat si ma inspira in continuare (intr-ale sapunaritului), si ii doresc La multiiii ani !! ca ne e de mare folos 🙂

  2. Matei R. zice:

    La multi ani si mult succes pe mai departe, faci o treaba nemaipomenita! Eu am devenit dependenta de sapunurile tale!!!

  3. viorica zice:

    La multi ani blogului tau drag!!! Esti citita pentru ca mereu scrii si sunt lucruri nemaipomenite ca sa nu mai spun ce „lucruri” frumoase ies din mainile tale mai ales ca le faci cu pasiune.Succes in continuare si asteptam noutati! Cum ne putem inscrie in concurs?

  4. Anca zice:

    La multi ani blogului tau!! Si realizari frumoase pe toata linia :*:*:*:*
    Pe 1 aprilie ne sarbatorim anul acesta si eu si fiica-mea, deci sarbatorim impreuna!! 🙂

  5. valeria zice:

    Ce repede trece timpul ,pana acun 2 luni nici nu stiam ca exista sapun natural vegan si azi am reusit sa torn primul meu sapun .Sincer va spun ca dorinta de a face sapun mi-a venit in momentul in care am descoperit acest blog ,pasiunea cu care povestiti despre fiecare sapun in parte si detaliile ce le-ati impartasit cu noi m-au facut sa vreau sa fac si eu.Am folosit sapunul de la dumneavoastra si la copii si este ok, si pt baietel. In urmatorul an va doresc sa realizati sapunuri cel putin la fel de frumoase ca cele de pana de acum si cat mai multe.

  6. Alexandra zice:

    Multumesc, Valeria!
    Iar eu iti doresc sa=ti iasa sapunurile atat de bine,incat sa nu mai fie nevoie sa cumperi de la mine si de la nimeni altcineva!

  7. CCristinaC zice:

    Felicitari pentru aniversare! La multi ani si cit mai multe realizari!

  8. LoraDesigns zice:

    N-as fi zis ca ai doar un an de sapunarit, pt ca toate arata atat de bine si, rasfoind blogul, imi dau seama ca le faci cu mult simt al raspunderii… apropo de deodorant, dc nu iti place un produs 100%, nu iesi cu el pe piata… deci…. eu zic ca este extraordinar si meriti toate felicitarile pt ce ai realizat intr-un timp asa de scurt! dar unde e talent…n-ai ce sa faci :)… bafta in continuare!

  9. danieladurama zice:

    La multi ani! Nu tin atat de mult sa primesc sapunurile (care totusi nu mi-ar prisosi) cat tin sa iti multumesc ca ne tii la curent cu toate conjuncturile care se ivesc in minunata aventura a productiei de sapun natural. Sunt un „subscriber” si citesc cam tot ce e pe blogul tau. Esti cu adevarat „cineva”. Iti multumesc si iti urez numai bine si succes in afacere!

    • Alexandra zice:

      Daniela, multe multumiri!
      Am dat sa intru si eu pe blogul tau, dar am fost …frustrata, ca nu era niica! Pai ce faci, nu scrii ceva in el, sa citeasca si ochii nostri? :D))

      • danieladurama zice:

        Iti multumesc ca ti-ai facut timp sa intri pe pagina mea. De fapt blogul meu este acesta http://jurnaldegiulesti.blogspot.com. Userul de la wordpress il am doar pentru a putea trimite comentarii catre paginile gazduite de wordpress :-). Cand ai timp sa intri pe Jurnal de Giulesti, lasa-mi un semn ca ai fost acolo. Pentru mine ar insemna FOARTE MULT. Te admir enorm! Te imbratisez!!!

  10. Geta zice:

    Oau, ce de lume pe aici si vad ca 1aprilie e cu noroc, si eu am un sarbatorit in familie pe aceasta data. Deci, mult noroc Alexandra in tot ce ti-ai propus sa realizezi !

  11. Mihaela zice:

    Parca mai ieri am dat de tine pe net cu gradina si tutunul,
    apoi am dat de tine cu sapunaritul,
    tu zici ca trecu un an ,mie imi pare ca ne stim dintotdeauna.
    Faci ce faci cu multa pasiune si atunci rezultatele sunt pe masura .
    Felicitari!
    Deoarece tu ne incanti cu ispravile tale in sapunarit si nu numai ,
    eu zic sa te relaxezi nitel cu ceva bancuri cu sapun:

    „Un trib de canibali prinde un francez, un englez si un tigan.
    Si cad de acord sa faca din englez o ciorba pentru ca l-au vazut numai bun de asa ceva,
    din francez o friptura pentru ca era si un pic rotofei;
    si din tigan care era slab, murdar si jigarit, sapun.
    La care tiganu striga din toti rarunchii:
    -Sa si orbesc daca fac vreun clabuc!…”

    „DE CE NE SPALAM CU SAPUN?
    Noi ne spalam, ca sa dam sapun in ochi la microbi. (5 ani) ”

    „Cel mai bun sapun:
    Iubito, ce vrei să primeşti de ziua ta ?
    – Ah iubitule, uite, îmi doresc ceva pentru degetele mele fine, ori ceva pentru urechiuşele astea mici sau pentru gât.
    – Aaaa, e clar, vrei un săpun.”

    „Culmea economiei :
    să pui placheuri la săpun să nu se consume repede.”

    In final te invit virtual la
    „MAGIC BUBBLE SHOW”
    Spectacol inedit realizat de maestri Magicieni si Bubble Artists Robertino si Claudia , care va ofera posibilitatea unei calatorii intr-o lume magica a Baloanelor de Sapun .

    Succes in tot ceea ce faci!

  12. Emilia zice:

    Vreau si eu un sapun!!!!!!
    Abia astept sa-l folosesc.Cu drag Emilia.

  13. mihaela costescu zice:

    Succes in afacere si multa, multa sanatate Doamna Alexandra,imi permit sa va zic asa deoarece sunteti una adevarata . pwp.

  14. Ghinea Viorica zice:

    Hi-hi, la multi ani, blog-ului! Si la cat mai multe posturi! Succes in continuare!
    O zi minunata!

  15. Maria zice:

    La multi ani si la cat mai multe, multe sapunuri!

  16. handmadeina zice:

    Eu abia „aterizai” p-aici prin zona da-mi placu ce vazui. La multi ani de sapunarit si blogarit!

  17. MariaB zice:

    Alexandra, sa faci cat mai multe sapunuri ca tare faine le mai faci. Tare ma bate gandul si pe mine sa ma apuc de sapunarit de fiecare data cand iti citesc blogul dar e placut sa incerc sapunurile tale, esti mereu plina de surprize .
    Mult succes si inspiratie in continuare

  18. Gabi zice:

    Iti citesc de ceva timp blogurile dar nu am indraznit niciodata sa-ti las un comentariu, dar acum pentru ca imi doresc foarte mult sa incerc un sapun de-al tau nu mai rezist si-ti postez si eu un comentariu.
    Imi place simplitatea cu care faci lucrurile si modul tau natural de exprimare . Ce pot sa zic, multa bafta in tot ceea ce faci si sa nu renunti la blog pt. ca este prima pagina de internet pe care intru in fiecare diminieata 🙂

    • Alexandra zice:

      Gabi, foarte rau ca nu ai „indraznit” si foarte bine ca ai indraznit pana la urma. Aproape ca nu e bucurie mai mare decat atunci cand cineva poposeste pe blogul meu si spune ca ii place ce vede, ori ce citeste. Fii sigura ca n-am sa renunt la blog, este una din bucuriile mele.
      Multumesc frumos pentru comentariu si da, esti in concurs. Bafta maxima!

  19. Victoria zice:

    La multi,multi ani ! Sa iti realizezi visul.

  20. elenushka zice:

    Am ras la bancu cu tiganu si sapunu de numaaaaa !
    La multi ani cu multe sapunuri si cu multe realizari la noul magazin !

    • Alexandra zice:

      Stiu eu pe cineva care mereu zice: tiganii? nu sunt buni nici de sapun! :D)) Eh, mai sunt si printre ei oameni…
      Multumes frumos, Elenushka! Magazin, deocamdata tot virtual, pana la ala din Centrul Vechi mai e … :D)))

  21. mususk266 zice:

    la multi ani inainte si succes pe mai departe
    am citit si eu tot ce se putea pe aici si mi-am facut curaj si am pus in practica ceva sapuneala, dar de curiozitate cum or fi alte sapunele si mai ales cu lapte de capra, am iesit la lumina ca ciupercuta dupa ploaie :))

  22. Mihai zice:

    Iata cum acum pe-ntai
    Blogul va fi cel dintai
    Alexandra, sefa sa
    Pe vecie, pururea
    Ne va da sapun placut
    Ce cu dragoste-i facut.
    Ea mereu ne va surprinde
    Cu sapunuri inedite,
    Daca tu vei cumpara
    Viata ti-o vei schimba.

    Iar acum in incheiere
    Fac si eu un rezumat
    Scurt frumos si inspirat,
    La multi ani!

    • Alexandra zice:

      Mihai, e clar, romanu’ s-a nascut poet!!!
      multumiri pentru versuri, draga Mihai, la multi ani si tie, sa faci sapunuri bune si frumoase, asa cum ti le doresti! Toate cele bune!

  23. Gabi zice:

    La multi ani blogului tau de ziua lui! Si la multi ani si tie care te ocupi cu sarg de el!
    Si la cat mai multe si inspirate sapunuri!Si in anul care vine…….

Lasă un răspuns

