Poze cu sapunuri


In planul indepartat din primele doua poze, ala mai verzuliu din cauza de ulei de pomace, se afla un sapun Castile cu rozmarin si salvie. Restul le stiti…🙂

 

Si pentru ca am fost la padure, v-am adus si voua cateva viorele🙂

O duminica faina tuturor!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Poze cu sapunuri

  1. Anca spune:

    Zici ca sunt bucati de unt!!!🙂 Super frumusele!!!

  2. mihaela costescu spune:

    delicioase!!!!!!

  3. cristina.popescu spune:

    Buna seara,
    Sunt superbe, se vede experienta…, grabita sau nu, au iesit minunate. Am facut si eu astazi unul cu lavanda – e boala grea sapunaritul asta. Daca ai prins microbul nu mai ai cum sa scapi… Oricum daca am avea toti din tara asta doar asa microbi am fi cei mai tari:).
    Magazinul e gata?Ca daca vin prin capitala poate trec sa cumpar vreo ceva…:)

  4. mijnzeep1 spune:

    Draga Alexandra, iti multumesc pt sapunurile trimise. Imi plac la nebunie,miros foarte bine( nu stiu de ce ziceai ca nu prea miros etc, mie mi se par ca miros si chiar f bine). Ala cu tamaie e favoritul meu, e asa cumva ‘unic’. Fetele l au mirosit tot drumul de la posta si pana acasa🙂.
    Eram foarte curioasa sa l incerc :lasa piele foarte hidratata, matasoasa si parfumata. Iti multumesc pt aceasta surpriza frumoasa.
    Pupici
    Natalia

Lasă un răspuns

