Alte „capre”

Pfoaaa…daca ati sti prin ce peripetii am trecut de data asta. Numai graba/lenea e de vina, pentru ca am vrut sa impusc nu doi, ci trei iepuri deodata. Din aceeasi cantitate de ulei, am facut trei sarje si anume una cu lavanda, simpla, alta cu trandafiri, chipurile, precum si doua pisicute promise unei fetite. V-ati prins? :D))

Si sa vedeti ce am patit. Mixez uleiurile, separ partea pentru cel cu trandafiri, pe care o mai separ o data ca sa pun colorantul. In timp ce il aranjez frumos in forma, cel ramas in vasul principal da sa se intareasca rapid, drept pentru care torn pisicutele si apoi, ce a ramas, in forma. Moment in care imi dau seama ca n-am pus uleiul esential, de lavanda!!! Toarna-le inapoi in vas, pune lavanda si da sa mixezi. Ce sa mai mixezi, ca era deja de consistenta unei creme de zahar ars, asa ca am luat-o la lingura…cum se spune. Ooof, rau e sa fii puturos! :D)

Pentru ca nu purtam manusi, m-am pricopsit  cu o iritatie pe maini, pentru ca va dati seama in ce viteza a trebui sa fac toata trebusoara si cine mai era atent sa nu se atinga de sapun? Noroc ca am avut la indemana niste otet, cu care m-am spalat pe maini efectiv, la sfarsit.

Asa, cine face ca mine, ca mine sa pateasca!

Drept urmare, m-am mai ales cu doua sapunuri cu lapte de capra. Ambele au in ele ulei de masline, cocos, palmier, ricin, shea si floarea soarelui. Unul are uleiuri esentiale de: fructul pasiunii, ylang-ylang, patchouli si tamaie, precum si oleac’ de colorant mineral, iar celalalt ulei esential de lavanda. Ah, acum imi dau seama ca trebuia sa-i pun si miere, dar cui i-ar mai fi stat gandul la miere, cand mie mi se inchega ca naiba budinca!😀

Iote-le!

Uleiuri esentiale din Romanica mai am cat sa fac vreo trei-patru sapunuri, dupa care asteptam sa „bage marfa” .😀 Poate o sa-mi spuna cineva ca sunt ipocrita si ca am zis ca n-o sa mai fac sapun cu uleiurile esentiale romanesti. Am zis si ce era sa fac, sa le arunc?? :D))

Hai , va pupacesc si va doresc un weekend bestial!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda, Teoria sapunului și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Alte „capre”

  1. biancapopla spune:

    Multumim ptr. Hello Kitty🙂

  2. Mariana spune:

    Bestial arata!Nu contenesc sa ma uit la el!Chiar azi am zis ca gata,ma opresc dar imi faci o pofta nebuna de sapunit!

  3. valeria spune:

    Visez si eu la momentul cand am sa torn primul sapun si asa cum zice si Mariana ne faceti o pofta …dar pana una alta ,e bine ca are cine sa ne-o potoleasca. Graba,graba dar sapunurile tot frumoase au iesit, deci se vede bine ca este arta ceea ce faceti. In seara aceasta ajung la mine sapunurile,abia astept sa le vad si sa le folosesc. O seara frumoasa.

  4. Vali spune:

    Arata superb, imi doresc ca intr0o zi sa arate si sapunurile mele ca ale tale, :))
    o seara placuta:)

    • Alexandra spune:

      Multumesc, Vali!
      Cu putina perseverenta, mai mult ca sigur ca si ale tale vor arata la fel, poate chiar mai bine.
      Apropo, mi-ai vazut „caramizile” de la inceputuri? :D)

  5. Vali spune:

    nup.:)) si ale mele tot caramizi is:))) inca nu am gasit o modalitate sa le tai pe toate lafel:))

  6. Anca spune:

    Ce „budincute” faine!!🙂

  7. wildlife spune:

    Am probleme cu PH’ul, sunt incepator si am facut 2 sarje de sapun, una pe 1 martie si una pe 8 martie, am testat PH’ul la ambele srje si am constatat ca si in ziua de azi hartia de test se face de un mov pronuntat, cine stie care este cauza ??? Nu am curaj sa’l testez pe pielea mea.

  8. Gabi spune:

    Faine sunt si acestea.Cu ce fel de roz ai colorat pe primul caci e tare frumos..e frumos foc…Sunt curioasa de mor sa le vad si maine taiate.
    Am patit si eu chestii din astea fiindca sunt genul lacom la treaba care ar vrea sa faca einshpemii de treburi dintr-un foc, asa ca te inteleg.
    Mi-ar placea si mie sa imi iasa niste swirl-uri reusite…dar nu stiu de ce nu imi ies, m-am tot uitat pe niste filmulete, dar cred ca nu asta e totul.
    Sa ai o seara faina!

  9. Mihaela spune:

    Musai trebuie sa-ti cumperi o caprita.
    Avantaje:
    -ai lapte cat vrei si cand vrei
    -ai 1-2 iezi,ii papi,ii vinzi sau iti maresti familia de capre
    -nu sunt greu de intretinut,in gradina numa bine
    -sunt dragalase
    -bei si lapte ,te scalzi in sapun cat vrei,ai o sanatate mai buna
    Dezavantaje:
    -trebuie zilnic mulsa
    -trebuie zilnic hranita
    -trebuie zilnic alintata
    Concluzie:
    -neaparat de cumparat o caprita din Bulgaria,sunt extra.
    De cativa ani tot zic ca vreau sa-mi cumpar o capra,as bea non stop lapte,dar ….
    Poate reusesti tu…
    Primul pas l-ai facut cu capra,faci sapun,urmeaza ..
    Succes in tot ceea ce faci!

    • Alexandra spune:

      Eu nu ma gandesc decat ca o sa-mi pape toate florile si pomii si legumele si plantele aromatice si iarba si ce-o mai fi pe acolo. Am o vecina care are capre si le duce zilnic pe maidan, ori eu cum as putea sa le duc undeva? Poate sa le iau cu mine la serviciu. :D))
      Insa ma gandesc , ma gandesc, poate ma combin cu cineva care nu are atatea flori in gradina , in schimb sta acasa si plimba capra/ :D))

  10. miscellanea spune:

    Viele Hürden! Aber ich bin gespannt, wie die Seife geschnitten aussieht.
    Viele Grüße
    Petra

Lasă un răspuns

