Ceva bun…

… si frumusel, as zice…

Este un sapun cu lapte de capra, ulei de masline, cocos, palmier, ricin, ulei de catina, uleiuri esentiale de tamaie si lavanda. E mai fin decat matasea, nu exagerez. ma intreb inca o data daca nu cumva uleiul de tamaie este cel responsabil pentru finetea asta. Parca ar fi portelan chinezesc si imi pare atat de rau ca nu am un aparat de fotografiat mai bun, ca sa vedeti ca nu mananc gogosi! 😀

L-am facut intr-o doara, ca sa termin mai repede uleiurile esentiale Made in Romania si iata ce a iesit! Un super sapun! 🙂

 

 

As fi facut mai multe poze, insa m-au lasat bateriile. La propriu! 😀

Acum astept critici! :D)))

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri cu lapte de capra și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Ceva bun…

  1. mijnzeep1 zice:

    Arata demential, Alexandra!!! Culoarea optimista imi place enorm, iar din poze se vede a fi un sapun gras, datorita laptelui de capra. Eu inca nu am incercat uleiul asta de tamaie, pare a fi o comoara in sapun…
    Felicitari si o seara tot asa de minutata ca acest sapunel:)
    pupici

    • Alexandra zice:

      Mersi, draga mea. Sa stii ca uleiul de tamaie nu miroase ca tamaia arsa in biserica, ci mult mai fin, cu o tenta de citrice, in orice caz, ceva exotic, misterios si elegant.
      Te pup si eu, numai bine!

  2. Cristiana Uzuna zice:

    Multumesc mult pentru cele doua sapunuri pe post de martisoare! Pentru cei care iti citesc blogul, dar care poate nu ti au incercat creatiile, le marturisesc cu buna credinta ca sunt de cea mai buna calitate si ca merita sa le achizitioneze!
    Dupa cum voi face si eu negresit pe viitor!
    Ai talent, nu te lasa :)))
    Cu drag,
    C. U

  3. thepean1980 zice:

    Foarte tare arata ,spune-mi te rog de unde as putea sa cumpar un taietor de sapun ca al tau?Multumesc.

    Patrick

  4. Geta zice:

    Nu stiu cit e de bun uleiul de tamiie ca n-am folosit niciodata dar, inclin sa cred ca finetea de matase e data de uleiul de catina, plus si culoarea aceea frumoasa de galben tot de la catina e !

  5. Anca zice:

    Cat e de galbior, ca un pui scos din ou 🙂 Sau ca o prajiturica cu lamaie, nu stiu ce imi inspira mai mult!
    Iar despre uleiul de tamaie, chiar ca miroase fabulos in sapun, stii ca am de la tine tamaie cu busuioc, tare imi place!!
    Uleiul de catina l-am pus doar o data intr-un sapun facut de mine si am facut „imprudenta” sa il gust si asa mi-a placut, incat nu il mai folosesc in sapun, ci asa, crud, intern 🙂

  6. Gabi zice:

    Uau, ce frumos e, e super, e superb!
    Si senin si colorat ca o primavara plina de flori…………
    Felicitari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Te cred ca e fin, dar sa stii ca mie imi plac gogosile adevarate, de care mi-ai facut mare pofta…

Lasă un răspuns

