Bere pentru Roxana

Roxana nu este bautoare de bere, nici macar de vodca sau tequila :D)) , insa este o mare fana a sapunului meu cu bere, pentru care mi-a dat de cam multa vreme o comanda. Mai tineti minte guguloaiele mele de sapun? Pentru sapunul cu bere le-am facut si le-am pastrat, sa simbolizeze, daca nu cumva nu v-ati prins, spuma berii. Berea nu este una oarecare, ci una fina,ca deh, avem obraz subtire si  de data asta fara alcool. Sa fie asta motivul pentru care sapunul a iesit mai deschis la culoare?

 

Ok, destul cu vorbaria, hai sa va arat sapunul si mai vorbim dupa.

Ce ziceti?🙂

Uleiurile sunt cele trei plus ricin , iar esentiale: pachouli, lavanda si tamaie.

Atat, ca am multa treaba. :D)  Va pup, o seara buna!

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Bere pentru Roxana

  1. Geta spune:

    A iesit frumos si cu guguloaie …. cred ca si cu ceva cirlionti de sapun alb iesea frumos sau cu o dunga alb imaculat groasa de un deget .

  2. Gabi spune:

    Uau, abia asteptam sa vad ce idee iti vine cu gogosile de sapun, a iesit fain, imi place, ai avut o idee super!Bravo!
    Sa stii ca am facut si eu unul cu bere si a iesit cam blondut, i-am pus o dunga mare ,alba pe deasupra.O sa ti-l arat.

  3. Kadia spune:

    ce idee😀 Cadou tocmai bun pentru sotul meu ca tot ii place lui berea😀 Imi plac guguloaiele si ma intreb cum o fi berea cu levantica?

Lasă un răspuns

