Cosmeticareli

Nu ma dau in vant dupa creme, in primul rand pentru ca, zic eu, nu am nevoie, iar in al doilea rand pentru ca nu ma pasioneaza sa fac asa ceva. Pasiunea mea este sapunul , asa cum stiti, iar ca sa fac ceva care sa nu-mi placa, mai bine nu fac. Clar.

Insa am  doua colege de birou care s-au invatat cu crema mea si m-au anuntat ca li se cam termina, asa ca, ce sa fac, m-am pus pe treaba. Nu le pot lasa sa se exfolize si sa imprastie la piele moarta si uscata prin tot biroul! !! :D)))

Crema contine: unt de shea, ulei de cocos, ulei de jojoba, glicerina vegetala, vitamina E, extract de sfecla rosie-pentru culoare si extract de fructul pasiunii-pentru aroma. Mi-a scapat cam mult extract de sfecla, care nici nu s-a dizolvat bine in compozitie, dar cum importante sunt in special uleiurile si cum cremele respective sunt moka, nu ma fac de ras. :D))  Crema e inca moale si calda, cand se va raci va arata si ea a crema. Sper!🙂

Nu va ascund ca azi dimineata am facut un sapunel, mic-mic, de doar 700 de grame de uleiuri, care acum e la paturica. E o noua incercare de swirl, iar maine vedem ce-a iesit. Am emotii!🙂

Si am mai facut o apa de trandafiri, din dragul meu de Rosa Damascena, care e saracu’  plin de zapada, apa pe care eu o folosesc sa-mi curat moaca de praf si alte chestii, mai rar de machiaj… Pe asta nu v-o arat, ca e doar… o apa mai colorata.

Hai, bine, v-o arat! :D))

Ok, m-am parfumat si astazi destul!

Va pup si cred ca ne vedem si maine.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cosmeticareli

  1. Alex, eu zic ca orice piele are nevoie de crema, mai ales iarna, trebuie si ea hranita mititica…cica ar fi cel mai mare organ al nostru, dar e clar ca nu prea ne pasa de ea (vorbesc din experienta personala😦 )

    • Alexandra spune:

      Asa e…
      Mai simt si eu nevoia sa ma cremuiesc, insa doar din ani in pasti, cand chiar nu se mai poate si atunci o fac nu cu crema, ci cu ulei de masline, mai nou cu unt de shea, ca deh!

  2. Gabi spune:

    Eu ma cam cremuiesc, dar nu e suficient, ar mai trebuie si altele, ca o baie de abur, o masca, dar nu am timp sau nu imi fac timp pentru asta.Ehe, obrazul subtire….cu cheltuiala de timp se tine
    Arata bine cremele tale ….si apa florala banuiesc ca ai facut-o cu petale uscate,caci proaspete de unde… mai e….pana vor inflori….
    Asteptam sa ne arati sapunelul, eu cred ca o sa fac minisapunele in curand, cu o cantitate mult mai mica de uleiuri, ceva in genul 300-400 g,nici nu mai am unde le usca si nici ce face cu atatea, se si invechesc etc.
    Apropos , care e durata de viata a unui sapun natural?Nu am avut niciodata sapun care sa mi se strice fiindca le dadeam repede.Dar am auzit ca unele fac gargarite dupa vreo 6 luni.

  3. Cristiana Uzuna spune:

    M-ai bine-dispus cu postul tau de azi :))) Ai har pt cosmeticarelile acestea, se vede…bravo, felicitari!!!

  4. mihaela costescu spune:

    Acum ,primavara este nevoie mai mult de crema. Nici eu nu ma prea cremuiesc,deoarece acum ceva ani luam crema AVON si imi iesea cate un ”cucui” pe fata ,pana mi-am dat seama ca de la crema si de atunci am renuntat.Folosesc mult pe maini.O sa incerc sa fac si eu niste sapunele ,dar sper ca nu o sa devin dependenta cum am devenit de ceva vreme de felicitarile de quilling .Mi-am exasperat sotul stand pana la 11 noaptea.Multumim mult Alexandra ,ne dai si noua din energia ta si ne faci sa ne dorim mai mult .Pupici.

    • Alexandra spune:

      Asta e ideea de baza, sa-ti doresti intotdeauna mai mult, sa nu te resemnezi, sa lupti continuu. Altfel, ce ne-ar mai deosebi de niste legume…
      Pupici si de la mine, Mihaela!🙂

Lasă un răspuns

