Tombola de Martisor

Astazi este 1 Martie, zi deosebita si atat de mult asteptata si desi afara este frig si zloata, sunt convinsa ca aveti sufletele calde si curate! 🙂 Inainte de orice, vreau sa va doresc sa aveti o primavara minunata, cu multe impliniri, sa fiti iubite si respectate!

Acum, ce e cu tombola asta… Este promisa de ceva vreme , de vreo cateva zile, daca va mai aduceti aminte si iata ca mi-am facut timp sa ma ocup si de ea, cum altfel? 🙂 Ideea era sa premiez pe cineva dintre cei care au lasat macar un comentariu pe acest blog si am sa va spun cati sunt in total: 58. Prea multi ca sa-i enumar. Apoi m-am gandit sa fac o bucurie celor care n-au folosit niciodata un sapun de-al meu si care, in treacat fie vorba, nu stiu ce pierd. :D))        Ce vreti, cand vine vorba despre sapunurile mele, imi piere orice urma de modestie… :D)

Am decis sa fac cadou cate doua sapunuri, la alegere,  urmatoarelor fete:

1. Natalia

2.Roxana Chita

3. Bianca (xte)

4. Vera Grecu

5. Mihaela Radulescu

6.Cristiana Uzuna 

Acum astept mesajele voastre pe mail, sa-mi spuneti ce sapunuri v-ati ales si sa vedem cum facem sa vi le trimit cat mai repede. Natalia, adresa ta o am. 🙂

Tuturor, imaginile si sunetul care urmeaza!

Va pup, cu drag,

Alexandra

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Tombola de Martisor

  1. Roxana Chita zice:

    Si mie ? ( am ramas mirata 😛 ) multumesc 🙂 iti spun pe mail si sapunurile – doua, si adresa 😛

  2. Roxana Chita zice:

    @Alexandra : multumesc frumos ! 🙂

  3. Bianca zice:

    Ce bucurie!!!! Multumesc frumos, esti o draguta! Ce frumos a venit primavara! Te pup

  4. Bianca zice:

    nu stiu pe ce adresa sa-ti scriu…

  5. mijnzeep1 zice:

    Multumesc frumos Alexandra. Pentru mine poti alege tu sapunurile, stiu ca toate sunt superbe.
    Frumos cadou:)
    pupici
    natalia

  6. Vera zice:

    Mi-aţi făcut o surpriză incredibil de frumoasă, mulţumesc din suflet! Acum vine partea grea, să aleg săpunurile :)))
    Să aveţi o primăvară însorită!

  7. Cristiana Uzuna zice:

    Merci!!!! Chocalate dream si unt de shea. Iti dau acum mail cu adresa 🙂 Pup 🙂

  8. Gabi zice:

    Multumim pentru dedicatie!

  9. Mihaela zice:

    Multumesc!o surpriza placuta la inceput de primavara iar dedicatia este un bonus super.
    Iti trimit mesaj cu ce sapunuri vreau.

  10. Pingback: Sapunuri hand-made | A Woman Who Loves …

  11. Pingback: Sapunuri hand-made - Roxana Chița

  12. Pingback: Sapunuri hand-made | Roxana Țucmeanu Blog

Lasă un răspuns

