Din nou ambalaje

Pentru cei care-si comercializeaza in vreun fel sapunurile, problema ambalajelor este una destul de delicata, acestea trebuind sa indeplineasca mai multe conditii si anume: sa lase sapunul sa respire, sa poata fi mirosit prin ambalaj, sa nu permita accesul direct la sapun, pentru protectia lui ( adica sa nu poata pune mana pe el cineva, iar apoi sa-l luam noi din raft), sa fie pe cat posibil natural ( adica nu material plastic sau altceva sintetic) , daca se poate sa fie tot un ambalaj facut de mana, ca doar avem de-a face cu un sapun handmade si inca multe altele.

Eu personal imi bat de ceva vreme capul cu alegerea unui ambalaj adecvat si pot sa spun ca ma apropii, incet-incet de ceva care sa-mi convina.Este ceva cam in genul asta:

Sigur, mai am mult de lucru, in primul rand sa invat sa le impachetez mai …artistic, apoi la etichete. Dar mai am ceva timp pana la termenul limita, cand va trebui sa ma hotarasc asupra ambalajului.

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Din nou ambalaje

  1. mijnzeep1 spune:

    Arata foarte bine, Felicitari!
    Asa e… e o problema serioasa…
    natalia

  2. CCristinaC spune:

    Mie mi se par destul de artistic impachetate. Pina la urma conteaza grija pentru produs.🙂

  3. Gabi spune:

    E simplu amabalajul, are farmecul lui prin simplitate.Cred ca intr-adevar e o problema cum le ambalezi.Can o sa am un pic de timp o sa iti arat ce cutiute am facut eu, sunt origami, dar difera hartia.Problema e ca e mult de munca la ele.Dar sunt de efect!

  4. Cristina spune:

    Vorba lui Gabi cel mai simplu si cel mai frumos…..ale mele sunt la fel ambalajul din hirtie pt
    sanwici de falafel e subtire un pic mai transparenta si se simte mirosul sapunului bine, plus
    sunt ferite de toate mainile care il studiaza,… poti sa le vezi pe pagina mea de FB.
    drept sati spun eu din 2009 le am tot asa ambalate, unele le invelesc in nailon sa se vada cum arata….(pt cei curiosi) …..ma rog fiecare cu gustul lui.
    mie multi imi zic ca asa arata mai natural sau mai bine zis mai handemade in intregime.
    succes la vinzari!!!! ca arata foarte bine ambalajul!

  5. Nitya spune:

    These are so beautifully wrapped! I like the colors of the logo and also the text font.🙂

  6. mihaela costescu spune:

    Dar nu se vad cat sunt de dragalase sapunurile,poate ar trebui sa decupezi un pic.

  7. Geta spune:

    Asta cu „( adica sa nu poata pune mana pe el cineva, iar apoi sa-l luam noi din raft)” mi se pare exagerata….doar e sapun si nu pune nimeni mina uda pe el …..dar cite femei nu probeaza in magazine acelasi pantof, aceeasi rochie, etc.
    O cutie, cum a zis Gabi mi se pare cel mai potrivit ambalaj, costa mai mult dar e elegant.

    • Gabi spune:

      Da, sunt foarte elegante, dar cam migaloase, Geta!Am facut cateva zilele astea pentru dat sapunuri in loc de martisoare si au fost de efect, dar am migalit ceva la ele, parca e prea multa migala,e bine sa fie un ambalaj mai simplu, parca…depinde…..

      • Geta spune:

        Foarte frumos Gabi, ai oferit un martisor frumos si util. Mi-ar placea sa vad si eu cutiutele tale pentru sapun dar nu stiu la ce adresa.

    • Alexandra spune:

      Ai sa fii uimita cate sclifosenii nu pun mana pe sapun solid, ci numai lichid, in flacon inchis, daca se poate airless, pe motiv ca se contamineaza! :D)))

      • Geta spune:

        Da, scifoseniile sunt fidele unor reclame care lauda sapunul lichid ca are grad zero de contaminare dar, cine are creier sa gindeasca isi da seama ca aceea e o reclama sa-si vinda firma marfa ….un sapun solid nu are cum sa te contamineze. In fine, fiecare cu pasarica lui !

  8. mihaela costescu spune:

    Am primit sapunurile Alexandra .iTI multumesc mult .

  9. aly spune:

    apropo de „contaminarea ” sapunului, am vazut intr-o emisiune „Dr. Oz” (cardiologul american cu propriul show Tv) o intrebare de la o fata care statea in aceeasi casa cu inca 4 baieti (presupun ca erau frati, nu specifica)si la dus toti foloseau aceeasi bucata de sapun (nu in acelasi timp :))) si care vroia sa stie daca este igienic si daca se pot transmite anumiti agenti patogeni .
    Raspunsul a fost „NU” explicand ca, sapunul in sine are rolul de a distruge agentii patogeni si a nu-i lasa sa se inmulteasca pe suprafata lui.
    Ce parere aveti?

Lasă un răspuns

