Sapun deodorant

Am mai vorbit despre sapunul deodorant, nu vreau sa ma repet.  Aici doar va arat poze ale celui facut ieri , taiat acum, de dimineata, pe nemancate. :D) Nu vreau sa ma laud, dar a iesit fain! Iar mirosul…eh…nu vine ea vara… nu-mi bag eu nasul in rozmarin si salvie,  sa ma satur!!! Ca una e sa adulmeci un sapun ierbos si alta, iarba insasi! 🙂

Cum vedeti, s-a inverzit usor, ceea ce e bine.

Apropo de formele mici, din care iese sapunul mai alb decat de obicei, am observat, in timpul saponificarii ( binenteles ca am tras cu ochiul), ca sapunul nu trece prin stadiul de gel, ca in formele de lemn. Cu toate astea, sapun iese… Ma intreb care ar fi diferenta intre un sapun care a trecut prin stadiul de gel si unul care se saponifica rapid… Diferenta chimica, evident. Trebuie sa intreb un chimist . 🙂

Sa inteleg ca va place sapunul meu deodorant, detoxifiant, antibacterian… :D)))

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Sapun deodorant

  1. cicris zice:

    Ador combinatia de rosmarin si salvie! Mi-am facut un odorizant de baie cu combinatia asta de uleiuri .

  2. Gabi zice:

    Apropos de chimisti, daca gasesti unul ar fi intersant sa iti spuna ce si cum.Mie profesoara mea de chimie cu care sunt prietena si care primeste de la mine mereu sapunuri imi spunea ca in cartile de chimie nu gasesti informatii specifice legate de sapun, ci doar chestii pur teoretice.Nu stia secrete despre fabricarea sapunului pe care eu le stiu.
    Se simte miros de primavara in activitatea ta si ma bucur ca vine primavara…..mi-era tare dor de ea si sa mai fac un sapun….Boala grea sapunaritul asta.Mai vorbim, pa.

  3. bianca zice:

    ne place 🙂 sa vina primavara!

  4. Poate stie Adinuca care e diferenta…

  5. Anca zice:

    Miroase bine pana la mineeee!!! :*:*:*:*:*

Lasă un răspuns

