100.000 de vizite!

Stiti cum sunt eu acuma? Ca  cel care s-a nascut pe 7 ianuarie, iar nasu-sau, in lipsa de inspirate si sub efectul momentului, l-a botezat Ion! :D)))

Doar ce am sarbatorit un an de sapunarit, ca hop, ma trezesc ca wordpress ma anunta ca am ” implinit” cu acest blog ditamai suma de 100.000 de vizite! Blogul , saracutul de el abia pe 1 aprilie face un anisor, adica nici macar nu i-am taiat motzul, cum ar spune Mihaela.:D Cu toate astea, se pare ca este destul de vizitat, ceea ce nu poate decat sa ma umple de bucurie. Mai bucuroasa as fi daca toti cei care ma viziteaza mi- ar lasa din cand in cand un semn al trecerii lor pe aici , dar nu pot sa oblig pe nimeni sa-mi dea buna ziua, nu-i asa? 🙂

Cum va spuneam, blogul a fost vizitat in decurs de mai putin de 11 luni de o suta de mii de ori. Acum, nu va ascund ca au existat si esuati pe aici, in cautare de te miri ce, de stateam si ma gandeam cate poate sa inventeze mintea umana! Si ma minunam in acelasi timp! Spre exemplu , am gasit la cautari pe Google, unii care au tastat : vreau sa cumpar o tresura, unde gasesc silicoane, cumpar branza de capra angro , ma plictisesc, te iubesc exprimat matematic,trandafiri confectionati din materie ( bine ca nu din energie! :D))  ) dar asta este deja un subiect pentru un alt post, de umor … 🙂

Stiu ca ar trebui sa dau de baut datorita atator  evenimente fericite care se intampla pe aici, dar pentru ca   n-am cum sa fac asta, va dau o melodie! 🙂 Sper sa va si placa! 😀

Va imbratisez cu drag!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la 100.000 de vizite!

  1. mijnzeep1 zice:

    Felicitari :).
    Si astept postul tau cu 1.000.000 de vizite 😉
    pupici

  2. Cristina Costea zice:

    Te felicit din toata inima.Adevarul este ca transmiti multa energie pozitiva cu sapunurile si cu postarile tale si spun asta desi nu am folosit inca sapunuri de la tine.Doar le-am vazut in poze.
    Oricum foarte curand intentionez sa achizitionez cateva.Trebuie sa ma informez care este procedura,eu fiind din Bucuresti.
    Deci multumim ca existi!

    • Alexandra zice:

      Multumesc frumos, Cristina!
      Daca esti din Bucuresti, ne putem intalni pe undeva prin centru.
      Pana atunci insa , te mai astept cu comentarii , iar eventualele critici ( ok, hai sa le zic recomandari) vor fi luate in considerare. :D))

  3. Gabi zice:

    Felicitari,felicitari , felicitari!Poti sa ne dai si un suc!
    Regret ca nu pot vedea de acasa linkurile cu melodii, caci la birou avem restrictii pe anumite site-uri….iar acasa nu am timp de calculator.
    E hazliu ce au tastat oamenii pe Google care au nimerit pe blogul tau, as pune un zambaret, dar nu stiu de unde sa iau iconurile pe blog.

  4. ivanovele zice:

    Bravoooo maestra!!! 100.000 de priviri s-au indreptat catre partea generoasa de suflet pe care ai aratat-o aici! Cum e aia: „cine-mparte parte-si face!!! Pupici

  5. Bianca zice:

    Keep the good work! 🙂

  6. Raluca zice:

    felicitari! la cat mai multe! 🙂

  7. elenushka zice:

    Felicitari Alexandra ! Meriti din plin pentru ca te stradui de fiecare data sa ne arati cate ceva din maiestria ta. Acu… de la 100.000 in sus iti doresc !

  8. Liana Mihailescu zice:

    Felicitari!!! Tine-o tot asa!
    Am ridicat coletul! Multumesc 🙂 Abia am asteptat!

  9. Mihaela zice:

    Felicitari!
    „Nu există un secret al succesului.
    Succesul este rezultat al pregătirii,
    muncă din greu şi al învăţatului din greşeli.”-citat de Colin Powell

  10. Alexandra zice:

    Adevarat!
    Multumesc pentru felicitari, Mihaela! 🙂

Lasă un răspuns

