Un nou magazin

Azi, rasfoind blogul  Cristinei,ca sa vad ce frumuseti a mai facut, am descoperit un nou magazin online cu produse handmade, in genul lui Breslo. Nu l am studiat eu  indeaproape, insa mi s a parut frumusel, construit cu grija, cu bun gust. Se numeste CDB si se pare ca e nou noutz! S ar putea sa „inchiriez” si eu o taraba aici.

Va invit si pe voi sa l vizitati!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Un nou magazin

  1. Ghinea Viorica zice:

    Vazut, placut… 🙂 Si nici n-au sapunele, daca am vazut eu bine, asa ca au nevoie 😀

  2. mijnzeep1 zice:

    Da, nici eu nu am vazut sapunele…acum 10min. Ciudat, nu am vazut bine sau e mister?;) bafta

  3. thepean1980 zice:

    Buna Alexandra, spune-mi si mie te rog sapunurile tale sunt avizate de min. sanatatii?

  4. thepean1980 zice:

    Birocratia ne omoara pe toti in tara asta ,hartii peste hartii la naiba.Eram curios ce contine dosarul asta pt ca as vrea sa ma apuc usor si eu de sapunarit si as vrea sa fiu cu toate in regula .
    Din cate am vazut si am cerut un mail de la Larex analizele sunt extraordinar de scumpe ,imi facusera o lista de vreo 2500+tva ,e adevarat?Iti multumesc si scuza-ma ca te bat la cap :))

    • Alexandra zice:

      Sfatul meu este ca inainte de a te apuca de notificare, sa testezi cumva piata, sa vezi daca merita deranjul, daca se vand sapunurile tale, cate se vand, ce feedback uri ai, de unde iti poti lua materie prima de buna calitate, unde ai putea vinde sapunurile, adica un fel de prospectare a pietei, ca in orice business. Si mai presus de orice, sa ai sapunuri foarte bune. Cum exista pe piata foarte multi sapunari, cu sau fara autorizatie, concurenta este acerba si e usor sa te pierzi. Iti spun asta pentru ca stiu o persoana, care dupa ce a cheltuit o avere pe avize, analize, taxe, etc, acum sta cu sapunurile care rancezesc, pentru ca …nu prea se vand. Asadar, fii original, corect, fa sapunuri foarte bune si apoi pune ti problema notificarii. Sper ca n ai luat in nume de rau o opinie personala.

  5. CCristinaC zice:

    Cita discutia despre avize. Zau daca imi amintesc ca bunica sa aiba avize pentru sapunul de casa. O fi avut si nu mai stiu eu. =))
    Alexandra, ai un premiu pe blogul meu. 🙂

  6. thepean1980 zice:

    Nu se vand pentru ca lumea la noi nu prea este educata sa foloseasca chestii naturale ,deja am facut o mica prospectare a pietei .Ideea este ca la noi tre sa ai o gramada de hartii ca sa le poti vinde legal .Nu am luat-o in nume de rau stai linistita .Asta este ideea mea, vreau sa fac niste sapunuri bune calitativ fara tot felul de aiureli si care sa arate frumos si sa fie bune .Iti multumesc inca o data .

    • Alexandra zice:

      Asa este, ai mare dreptate. Este si lipsa educatiei, dar si nivelul de trai scazut… Ar mai fi si slabul interes pentru igiena, sa zic asa, dar nu vreau sa fiu rea chiar de tot, hehe.
      Parerea mea este ca daca iti place ce faci, sa mergi inainte, cu incredere.

  7. Gabi zice:

    Draga Alexandra,
    Abia azi reusesc si eu sa vad ca mai spui caci am muncit ca un rob in week-end si am ajuns la birou foarte obosita…in fine multumim pentru link-ul cu magazinul, am vazut ca nu au si sapunuri…
    Ma bucur ca am citit ceva si despre a face autorizat sapunuri, ma tot gandeam sa te intreb, dar am ezitat……….m-am intrebat si eu daca merita sa fac ceva legal, testez si eu piata, dar oamenii pe care ii am in jur nu prea cumpara iar cei care cumpara vor sapunuri mici sub 100 g, maxim 100 g, nu toti stiu ce e acela un sapun natural, putini il pretuiesc, se uita la cum miroase si arata sapunul… din pacate, nu asta e totul….
    Dar sa stii ca oamenii care pretuiesc sapunul natural nu au bani sa-l cumpere si imi spun ca se duc sa cumpere sapunuri fabricate industrial de la piata saracilor(in PLoiesti e o zona cu chioscuri langa tribunal unde se vand ieftin multe produse…).
    Mai este cum spui tu si lipsa de educatie, dar si faptul ca la noi nu prea se promoveaza cometicele naturale.
    Pacat…
    Cu toate astea iti multumim ca ne incurajezi sa continuam in ceea ce ne place sa facem, sapunul…

Lasă un răspuns

