Sunt premianta!

Tocmai am primit un premiu, primul meu premiu primit pe acest blog ! Cea care mi l a trimis este Cristina, careia ii multumesc si pe aceasta cale! Multumesc, draga mea! Acest  premiu  se ofera blogurilor care au mai putin de 200 de persoane inscrise la rubrica „Persoane Interesate”. Asadar: „Liebster Blog Award urmărește promovarea blogurilor cu mai putin de 200 de ”urmăritori”, arătându-le  autorilor că munca lor este apreciată.

Pentru a accepta acest premiu trebuie sa:
1. Scriu despre premiu pe blog 
2. Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana
3. Ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru ceea ce fac
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anut despre premiu.”
La punctele 1 si 2 tocmai am raspuns, urmeaza punctul 3. Premiul meu pleaca cu drag catre   * aici trebuia sa fie 2 puncte, dar am tastatura noua si inca nu i am depistat toare secretele. Cum vedeti, nici cratima nu stiu sa pun, haaaaaaaa! Deci , premiul pleaca la
2. Geta
Felicitari, dragele mele!
Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Sunt premianta!

  1. mijnzeep1 zice:

    Merci pt premiu 🙂
    Nu stiam ca exista asa ceva 😉 . Mi a facut ziua si mai frumoasa.Pupici.

  2. cicris zice:

    Esti o draguta ca de obicei si-ti multumesc! Din pacate pe moment interesul meu pentru blog a scazut spre zero asa ca zic pas. SCUZE!

  3. Geta zice:

    Buna, Alexandra si multumesc pentru premiu ! eu sunt un fel de toma necredinciosul in privinta rubricii „Persoane interesate”, am observat ca pe platforma wordpress nici nu exista aceasta rubrica iar pe blogspot sunt mereu piedici in a te inscrie ca cititor pe alte bloguri cel putin asa mi se intimpla mie. Consider ca noi, blogerii, ne promovam singuri citindu-ne reciproc si lasind comentarii chiar daca nu ne-am inscris ca „persoane interesate” , nici vorba ca vreau sa te refuz pe tine ca persoana dar nu vreau sa dau curs unor minciunici ! Te pup !

Lasă un răspuns

