Pentru Betty-Lavender field

Pe Betty am cunoscut-o prin intermediul magazinului de pe Breslo, cand mi-a luat la un moment dat toti Bebelusii disponibili la momentul acela. Apoi toate lavandele spoon, toate lavandele cu unt de shea, toate sapunurile -deodorant si tot asa. Facea ea ce facea si ma seca de cate un sortiment intreg de sapun din magazin.😀

Betty confectioneaza hainute pentru copii si a avut inspirata idee ca in pachetele cu hainutele pe care le vinde sa puna cadou un sapunel. Idee foarte apreciata de clientele ei, care au trimis despre sapunul meu, numai cuvinte de lauda. Asa ca Betty, incurajata de toate astea, mi-a comandat un sapun special si anume: cu lavanda, unt de shea si in culorile verde si mov, care sunt culorile firmei ei.

L-am facut acum ceva timp si azi am gasit putin timp sa vi-l si arat. Daca il puneam in magazin i-as fi spus Lavender field-ceva la care visez de vreo doi ani. :D)

Eu visez aici:

Va pup si va doresc sa va impliniti toate visele!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lavanda și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Pentru Betty-Lavender field

  1. mijnzeep1 spune:

    Doamne, cat e de frumos!!!Felicitari!!!

  2. thepean1980 spune:

    cu ce ingredient ati scos verdele acela ?

  3. Anca spune:

    Arata chiar bine!! Isi merita numele, seamana cu campul de levantica🙂

  4. miscellanea spune:

    Schöne Seifen, mit sanften, hübschen Farben.
    Viele Grüße
    Petra

  5. bianca spune:

    Felicitari! Combinatie extraordinara!

Lasă un răspuns

