Un weekend fara sapunuri

Stiu, suna ciudat, mai ales ca afara e zapada cat casa si deci ce ai putea face intr-un weekend friguros? Mancare, gogosi si…sapunuri. 🙂 Pe primele doua le-am facut deja, insa sapunuri nu si am sa va spun si de ce. Ieri am suferit o interventie chirurgicala la dinti, mai precis un implant dentar si am fost infiorator de stresata pe chestia asta. De fapt, ce s-o mai dau cotita, mi-a fost foarte frica, o frica animalica, incontrolabila, frica aia care te face sa ai senzatie de voma, maini rece si un scurtcircuit in creier. Frica aia care te paralizeaza, ori daca nu te paralizeaza, scoate la iveala toti demonii din tine! Insa ieri, gata, mi s-au batut in maxilar patru piroane de titan si am revenit si eu la normal. Nu foarte normal, pentru ca a trebuit sa iau ( si inca mai iau) niste masuri de protectie, inclusiv aceea de a ma feri de aburii de soda.Ca atare, nema sapunuri in weekendul asta si probabil ca nici in cel urmator.

Asa, ce sa va mai spun? Ca problema de la job se rezolva, trebuie doar sa ma inarmez cu multa rabdare si nervi de otel… 😀

Si inca o veste: in curand voi avea niste forme de sapun noi-noute, absolut fantastice!!! Nu va spun inca nimic, va fi o surpriza, de fapt sunt surpriza si pentru mine, dar mai mult despre asta saptamana viitoare.

Si pentru ca nu pot sa va las fara macar o poza -doua cu sapunuri, am sa va arat sapunul Elegant- reeditat cu noul unt de shea, ceva mai mare si cu un top super-valurit! L-am facut cand am facut ultimul sapun cu lapte de capra si voiam sa-l postez cu ocazia unei anume aniversari, dar ce sa fac, n-am atata rabdare sa astept pana mai incolo. Cred ca am sa-l pun si in magazin.:)

Deci, voila! 🙂

Asadar, doar va imbratisez cu drag, pentru  ca mi-ar fi tare dificil sa va si pup :D))) , va doresc un weekend frumos si ne ” vedem” curand!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lavanda. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Un weekend fara sapunuri

  1. Ma bucur ca ai moralul mai ridicat saptamana asta. Intotdeauna se rezolva toate, totul e sa ai incredere. Multa sanatate !

  2. Maria zice:

    e un sapun tare elegant, eu una abia astept sa il incerc. Multa sanatate, te asteptam cu forte proaspete si noi sapunuri

  3. Gabi zice:

    Sanatate multa si refacere rapida iti doresc si tot ce ai nevoie in rest.
    Si te asteptam si cu alte sapunuri frumoase!Abia asteptam sa vadem ce mai pui la cale.

  4. Petra zice:

    Salut Alexandra,
    I am glad to found a soap blog from romania. I went two times to sibiu and periphery. And I really fall in love with it.
    You make beautifull soaps and I want to see more!!!
    Regards from
    Petra

  5. Alexandra zice:

    Salut, Petra si bine ai venit! 🙂
    I am so glad you like Sibiu, is really one of my favourite city in Romania, besides Bucharest of course.I am also glad you like my soaps. 😀 You will see more soaps, soon…
    Wish you all the best!

  6. thepean1980 zice:

    Salutare
    As dori sa te intreb cam care e procedura de certificare si avizare pt a iesi cu produsele pe piata? un viitor sapunar :)))

  7. mijnzeep1 zice:

    Alaxandra, ti am trimis ail in we si nu mi ai raspuns inca :(. Astept adresa ta.
    Pupici

  8. mijnzeep1 zice:

    scuze, pt greselile gramaticale: Alexandra, ti am trimis mail in we si nu mi ai raspuns inca.
    Astept adresa ta.

Lasă un răspuns

