Un alt motiv de bucurie!

Dragele mele drage!

Ce ar fi viata asta , daca nu am avea din cand in cand motive de bucurie? Va spun eu , ar fi trista! :D)))

Nu va ascund ca trec printr-o perioada grea , si la job si cu sanatatea, insa uite ca Cineva nu ma lasa sa ma prabusesc chiar de tot si imi da portii mici de bucurie, insa cat de bine imi fac! Cat de bine.

Azi m-am intors de la birou mai amarata ca oricand si cand am deschis blogul, am vazut ca a fost accesat de la blogul Jenorei. Aham, ia sa vedem! Pai da, Jen a primit si ea la randul ei sapunasele mele dragi si a scris un articol despre ele.  Pe care va invit sa-l cititi AICI.

Ei, nu stiu daca sapunurile mele sunt asa fabuloase precum le descrie ea, insa tot articolul mi-a mers la suflet si mi-a dat o stare de bine, de care acum doua ore nu m-as fi crezut in stare.

Multumesc mult pentru asta , Jennifer!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Un alt motiv de bucurie!

  1. Eduard zice:

    Iti garantez eu, sapunurile tale sunt magnifice, fabuloase.

  2. mijnzeep1 zice:

    Ma bucur si eu pt tine si iti urez cat mai multe motive de bucurie.
    pupici.

  3. Gabi zice:

    Grozav!Are si de ce sa te laude.Nu trebuie sa fii modesta, faci sapunuri faine.Pentru ca le faci cu pasiune si ai un dar special in sensul asta.
    Fii voioasa!

  4. Tabi zice:

    Ma bucur pentru tine, mult succes in continuare!

  5. Anca zice:

    Toate felicitarile mele, le meriti! Jenora a vorbit tare frumos de primul sapun incercat, sunt convinsa ca si de celelalte va vorbi in aceiasi termeni!! Bravo!!!

  6. Pam zice:

    It was so nice to see your soaps on Jen’s blog. Beautiful work! Any your fragrances sound so lovely! All the Best!
    Pam

  7. Dana zice:

    Meriti toate laudele din lume. Sunt sapunuri absolut spectaculoase!!! Eu am inceput sa citesc despre ele de curand si imi doresc sa ajung si eu la un asa nivel. Sunt chiar la inceputul inceputurilor si inca imi caut solutii de turnare si ustensile de taiere. Te-as ruga, daca poti, sa-mi dai si mie detalii despre locurile din care ti-ai achizitionat formele si aparatul de taiere.
    In speranta ca vei putea sa ma indrumi iti urez multa sanatate si spor la … ARTA!!!!

    • Alexandra zice:

      Multumesc frumos, Dana!
      Formele au fost in parte cumparate, in parte facute de sotul meu. Ultimele insa, pe care inca nu le-am postat, sunt perfecte, asa cred eu… Curand am sa fac un post special cu „sculele” mele si acolo am sa dau toate adresele posibile, preturi, link-uri, tot ce trebuie.
      Arta zici? Ma coplesesti… 🙂

  8. elenushka zice:

    Felicitari ! I-ai pus pe ganduri si cu catina. Ma bucur ca am putut citi si la Jen pe blog despre minunatiile tale si ma bucur ca si ea este de acord cu noi, ca sapunurile tale sunt cele mai frumoase si mai bune !
    Sanatate multa iti doresc !

Lasă un răspuns

