Sapunul cu sare, premiu intr-un concurs!

Stiti si voi cat de mult inseamna sa-ti fie apreciata munca, cata satisfactie iti da un cuvant bun despre ceea ce faci si pe de alta parte, ce dezamagit esti  cand nu se intampla asa, desi tu stii ca ai facut o treaba buna. In zilele noastre se intampla mai des a doua varianta, in sensul ca oricat de bine ai munci si oricat de constiicios ai fi, parca nu este niciodata destul. De aceea, cand se intampla sa primesti recunoasterea muncii tale, bucuria este cu atat mai mare!

Zilele trecute s-a desfasurat pe Breslo un concurs, ceva cu un om de zapada, nu stiu prea bine despre ce a fost vorba, marturisesc. Cum va spuneam mai demult, nu particip la concursuri, de felul meu, iar participarea la concursul lui Jennifer a fost mai mult dintr-o ambitie sapunaristica, pentru ca va spun, in privinta sapunurilor sunt foarte ambitioasa! Eh, poate si in alte privinte, ar zice unii… :D))

Aseara, cand am verificat magazinul meu de pe amintitul Breslo, vad ca am primit un mesaj chiar de la… Breslo. Mesajul spunea ca sapunul meu cu sare de Himalaya a fost ales de castigatoarea concursului ca parte din premiu. Dragii mei, stiu, nu e mare lucru, dar eu m-am bucurat foarte, foarte tare, ca din noianul de obiecte de pe Breslo, sau din noianul de sapunuri de pe Breslo, castigatoarea a ales un sapun de-al meu. Iar castigatoarea este Bookgirl.

Cum sa nu te bucuri?

De fapt, ma bucur atat de tare incat am vrut sa va impartasesc si voua bucuria mea.:)

Si chiar in timp ce scriam postul asta, am primit un alt mesaj de la Breslo, care are un alt concurs cu premii din magazinele sale. Daca va intereseaza puteti participa, conditia fiind sa aveti un cont Breslo activ.

Va pup si bafta!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Sapunul cu sare, premiu intr-un concurs!

  1. mijnzeep1 spune:

    Ma bucur f mult pt tine si sincer, meritai🙂. Bafta in continuare. Si eu as alege doar sapunurile tale pentru ca sunt pline de sinceritate, de munca, ambitie:)
    Pupici.

  2. CCristinaC spune:

    Felicitari si sa ai parte de mult mai multe recunoasteri! Meriti!
    A, si zimbeste mai des, chiar daca nu crezi ca ai motive.🙂

    • Alexandra spune:

      Stiu ca asa ar trebui, Cristina, dar parca din zi in zi avem tot mai putine motive sa zambim. Ma uit in jur si vad numai motive de tristete… Norocul nostru este ca mai avem mici supape… Mici…

  3. Gabi spune:

    Ei , bravo tie, e mare lucru si bucurie si satisfactie sa aleaga cineva ceva facut de tine dintr-un noian de posibilitati si cand ma gandesc la sapunul acesta cu sare la care mi-a ramas gandul demuuuult….e frumos ca fulgul de nea, la asta ma duce cu gandul.Si are legatura cu omul da zapada.
    Oricum , orice sapun de -al tau as alege, toate imi plac si fiecare are ceva aparte.
    Ai talent!Si har!

  4. mariana spune:

    Bravo!Felicitari!
    Apropos de putinele motive de bucurie din zilele de azi: trebuie sa ne bucuram de fiecare gram de fericire,si trebuie sa ne impartasim bucuriile cu cei care se bucura sincer cu noi.Astfel vom multiplica fericirea!Eu ma gandesc cu drag la tine si asa o faci si tu…cu siguranta asta va naste alte micute motive de bucurie…

    • Alexandra spune:

      Asa este, dar din pacate sunt destui care rup lantul asta cu motive de bucurie si asta absolut gratuit. N-am sa pot intelege cum jubileaza unii doar cand fac rau. N-am sa pot…

      • mariana spune:

        Nu-ti face sange rau din cauza lor…ei isi fac necaz suparandu-te pe tine, tu trebuie sa simti ca te innalti ori de cate ori cineva te ponegreste….este una din fericirile de care avem parte…te rog sa ma crezi, atunci cand cineva te supara, incearca sa nu-i raspunzi( e greu, e foarte greu ,stiu),ignora-l , spune-ti in gand ca nu te afecteaza,si vei vedea ca tie iti va fi bine …

  5. Eu nu ma mir ca a ales sapunul tau. Hi hi, stie ea ce stie…

  6. Anca spune:

    Asta inseamna multe!!! Felicitari!
    Si eu ma bucur pentru tine!!

Lasă un răspuns

