Pauza

Dragii mei, imi iau o pauza de sapunarit.🙂 Cred ca merit si eu o mica pauza dupa ce am tot mixat la sapunuri, nu credeti? In afara de asta, pe mine frigul ma baga automat intr-o stare de hibernare si de semidepresie, astfel incat nu mai am chef de nimic. Nici macar de facut un sapun, ha!

Nu stiu exact cat de lunga va fi pauza, dar cel putin trei saptamani n-o sa mai vedeti pe aici sapunuri noi. N-am sa dispar de tot, voi mai posta cate ceva ( chiar ma gandisem la o postare mai neobisnuita ), asa ca am sa va astept, ca de fiecare data, sa mai stam la taclale sapunistice si nu numai.

Toate cele bune si frumoase!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pauza

  1. mijnzeep1 spune:

    Cert e ca o sa ne fie dor de tine cat o sa lipsesti … Un we cat mai linistit.

  2. Alexandra spune:

    Nat, n-am sa lipsesc, doar ca n-am sa mai fac sapun… o perioada…

Lasă un răspuns

