The winner!

Stiu, ar fi trebuit sa postez castigatorul din luna ianuarie abia maine,duminica,  insa maine voi fi plecata mai toata ziua, fara acces la internet, asadar sper ca nu va suparati daca am sa grabesc putin publicarea rezultatului.🙂

Participantii la giveaway-ul lunii ianuarie au fost in ordine:

1. Anca

2. Mijnzeep1

3. Ivanovele

4. Florina

5. Nicoleta Alexandra

6. Tabi

7. Viorica Ghinea

8. Monica L

9. Monica Ionela Tudor

10. Emilia

11. Raluca

12. Florentina Georgiana

13. Maria

14. RoCoco

Iar castigatorul este: numarul 4, FLORINAAAA!!!

Felicitari Florina! Astept adresa ta pe mail si nominalizarea celor cinci sapunuri preferate.🙂

Pe langa „marele” castigator am mai extras trei numere norocoase, respectiv 14.12 si 7 adica: RoCoco, Florentina Georgiana si Viorica Ghinea, care vor primi fiecare cate trei mostre, cele din imagine.

Toate castigatoarele sunt rugate sa-mi transmita pe adresa alex2catana@yahoo.com , adresele lor postale, astfel incat sa pot trimite premiile, luni la prima ora!🙂

Dragele mele, multumesc tuturor pentru participare, pentru cuvintele voastre frumoase si nu in ultimul rand pentru muzica buna pe care ati postat-o aici. Si apropo de muzica, am sa inchei cu o dedicatie , muzicala evident! Sper sa va placa!🙂

Toate cele bune si o duminica minunata!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la The winner!

  1. Anca spune:

    Felicitari castigatorilor!!
    Imi astept si eu coletul, Alex!!
    Numai bine, o duminica frumoasa maine, noi mergem la munte la sanius🙂

  2. Alexandra spune:

    Daaa, coletul tau e pe drum.
    Distractie placuta la sanius, ce va pasa voua,,,😀

  3. Ghinea Viorica spune:

    Felicitari mie si castigatorilor!🙂 Nu-mi venea sa cred ca sunt si eu pe acolo, multumesc frumos.
    De abia astept sa le incerc.

  4. Gabi spune:

    Felicitari calduroase castigatoarelor!

  5. Florina spune:

    Ura!!!! Este prima data cand particip la un giveaway si mai si castig!!!
    U’ve just made my day :))

    P.S. d’abia astept sa-l incerc pe cel cu tamaie si busuioc🙂

  6. Lucian Briciu spune:

    Am descoperit cu mult entuziasm pagina dvs.Eu sunt un ”impatimit ” al sapunurilor naturale in speta al sapunului de Alep.Acum mi-ati deschis ochii si ma bate gandul sa incerc si de la dvs cateva.Cum intru in concurs?

    • Alexandra spune:

      Lucian, concursul s-a terminat, ai ajuns tarziu, insa aici pe blog are loc in fiecare luna cate un concurs. Daca insa nu mai ai rabdare pana atunci, exista si un magazin, pe care poti intra de pe blog, il vezi in dreapta, SHOP…🙂

Lasă un răspuns

