Giveaway ianuarie

Este aproape jumatatea lui ianuarie , iar eu inca n-am lansat giveaway-ul lunar. Cata indolenta pe mine. :D) Dar ati vazut si voi ca nu prea mai am timp , nici de sapunit, nici de blogarit, asa ca sper ca veti trece cu vederea intarzierea asta.

Asadar, un nou give away, de inceput de an si care consta in cinci sapunuri la alegere din magazin. Cinci sapunuri care va plac voua mai mult, pot fi si cinci sapunuri de acelasi fel.

De data asta iarasi am sa va cer ceva in schimb, nu va suparati, nu? Conditia sa intrati in concurs este sa subscrieti la blog. Gasiti butonul ceva mai jos, pe banda din dreapta. Si sa scrieti un comentariu la postul asta, ce va trece prin cap…A, inca ceva! Puneti si o muzichie, sa fie postul asta muzical de-a binelea! 😀

Tragerea la sorti va avea loc duminica viitoare.

Asadar, dragele mele, dragii mei, follow me! :D))

(Mama cat imi place piesa asta! :D))) )

Va pup!

Bafta!!!!!!!!!!!!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Giveaway ianuarie

  1. Anca zice:

    Superba melodia, daaaa!!!
    Draga Alex, ce sa comentez eu asa, la postul asta? Fiind primul pe anul acesta – caci stii ca am fost plecata intre timp – iti fac cele mai bune urari pt. 2012, iti doresc toate cele bune si spor in toate, sanatate din plin si bucurii nenumarate!!!! Si poate ne vom cunoaste si face to face intr-o zi 🙂
    I have always followed you and your blog and I will always do 🙂 dar iti las spre delectarea urechiuselor o melodie draga mie, tare, tare, „Our Shangri-la”. O seara frumoasa :*:*:*:*:*
    Sper sa reusesc sa o postez bine 🙂

  2. mijnzeep1 zice:

    Aoleu, Alexandra, nu ma gandeam ca avem aceleasi gusturi( de fapt recarcasem cu sapunurile ceva dar am zis ca e o simpla coincidenta) dar sincer melodia asta as fi vrut sa o postez aici :). E superba, dinamica, versuri usor de retinut si e si in top aici :). Pupici.

  3. ivanovele zice:

    Desi mai am ceva din rezerva de acum o luna, imi face mare placere sa ma spal cu sapunurile tale fiindca imi fac pielea mai fina(sunt foarte cremoase) si fiindca eu, Toma Necredinciosul, am incredere in producator!! Asa ca mai vreau!!!

  4. Alexandra zice:

    Cremoase? Sa le vezi pe ale lui Jeniffer! Acolo cremosenie! Dar lasa, ca azi mi-a iesit si mie unul…zici ca e unt!
    Ariza, pune si tu un cantecel aici, sa ne „dixtram” si noi un pic…:D) Si nuiuita nici de subscriere.;)

  5. Florina zice:

    On repeat: http://www.youtube.com/watch?v=oUm4MHEeFCY

    Iar despre sapunuri nu pot sa spun decat ca sunt MI-NU-NA-TE …. mersic, Alex, pentru placerea de a folosi sapunurile tale 🙂

  6. mijnzeep1 zice:

    Sincer, cred ca nici nu mai are rost sa ma subscriu la blog pentru ca stau mai mult pe blogul tau decat pe al meu 🙂 . Ok, pentru sapunuri :).
    Si melodia mea, (as pune o mie de linkuri, insa cred ca mai bine postez ceva de „acasa”, nu?):

  7. mijnzeep1 zice:

    Pai cred ca Eugen Doga a zis ‘totul’, nu? 🙂

  8. Nicoleta Alexandra zice:

    Suuuuper giveaway! Multumim!
    M-am abonat cu adresa: x_hubba.bubba_x@yahoo.com

    • Alexandra zice:

      Alexandra, nu stiu cat de superb e acest giveaway, insa melodiile trimise de voi, toate, dar toate sunt mai mult decat superbe! Mi-ati atins coarda cea mai sensibila. 🙂 Iar imaginile, ce sa mai zic… Paris, singurul oras in afara de Bucuresti in care as putea trai. Da, as putea trai vreo cativa ani la Paris, pana la vreo 90 de ani si dupa aia sa vin sa mor acasa, sa ma ingroape la Andronache. :D)))
      Multumesc frumos Alex si-ti doresc bafta!
      Pupicei! 🙂

  9. mijnzeep1 zice:

    Alexandra, ce se intampla cu sapunurile de ieri? eu tot astept :).

  10. mijnzeep1 zice:

    Alexandra, limba aia de pe blog e flamanda:) .
    Ma tot uit la sapunurile tale de azi si sincer se vede ca ai pus mai mult ulei, arata senzational.Imi plac toate , nici nu as putea sa aleg dintre ele. Imi place si swirl ala, dar si simplitatea primului, eu inca nu am facut unul atat de simplu si de fumos. Dar mai am timp si invat, si datorita tie. O saptamana cat mai placuta.

  11. tabi zice:

    Mult succes in noul an, inca nu am incercat sapunurile tale, dar dupa cum arata as vrea sa incerc cat de curand. Mai jos este una din melodiile mele preferate, o melodie cu foarte multa energie, imi place sa o ascult dimineata. Sper sa iti placa, pupici!

  12. Ghinea Viorica zice:

    M-am abonat si eu si in trecut ma mai abonasem la cateva discutii. 🙂
    Da dependenta blogul asta. 😀
    Melodia pe care am ales-o e foarte relaxanta, pe mine ma ajuta mult, incep ziua mai bine atunci cand o ascult. :x:x

    Ma bucur ca descoperiti pe zi ce trece noi retete, noi trucuri pentru ca sapunurile sa iasa din ce in ce mai bune. La sfarsitul lui 2012 cred ca o sa culegeti roadele. 🙂

  13. Monica L zice:

    Chiar imi doream sa arat lumii ce melodie ma obsedeaza de cateva zile:
    Roger Waters (Pink Floyd) & Sinead O’Connor – Mother

  14. Buna,
    M-am indragostit de sapunurile naturale cand nasa mi-a facut cadou unul cu lavanda! A fost dragoste la prima incercare! Si iubesc lavanda!!!
    M-am abonat cu adresa: monica.tudor03@gmail.com
    Vreau sa va arat si eu melodia mea preferata (una din ele…):

    • Alexandra zice:

      Sapunul ala era de la mine? 😉 De fapt nu conteaza, important este ca iti plac si ca ai inteles importanta unui sapun natural,beneficiile pe care le aduce pilelii ( apropo de skin-ul lui Frankie :D))) )
      Pupici si bafta! 🙂

  15. Emilia zice:

    Imi place f. mult blogul tau.te urmaresc in fiecare zi. Abia astept sa incerc sapunurile tale.
    Emilia.

  16. Raluca zice:

    La Multi Ani! Multumesc pentru informatiile scrise de tine pe blog si pentru ca organizezi aceste concursuri. Inca nu am incercat sapunurile tale, insa, dupa cum le descri cred ca sunt nemaipomenite. Am doua intrebari: dioxidul de titan nu este daunator pielii? Ce alt colorant se poate folosi in sapunuri pentru a da culoarea alb? Melodia pe care ti-o trimit ne face sa ne gandim la vremurile de sfarsit in care traim si cum ar trebui sa fim.

    • Alexandra zice:

      La multi ani si tie, Raluca!
      Despre dioxidul de titan stiu doar ca este un inalbitor cosmetic. Cat este de daunator nu stiu, insa e de preferat sa evitam tot ce nu este natural, e mai sigur asa.
      Multumesc pentru melodie si pentru participare! 🙂

  17. Florentina Georgiana zice:

    m-am abonat cu adresa: pastilwtsa_muov@yahoo.com

  18. Maria zice:

    Alexandra, eu folosesc sapunurile tale de ceva vreme si acum nu as concepe sa ma spal cu ceva cumparat din comert .Ba mai mult, „boala” s-a extins si la sot, mama, soacra, colega de birou, le-am facut cadou cate un sapun de la tine si acum toata lumea vrea… natural.
    Nu stiu daca stiu sa postez si o melodie, eu incerc da” tehnica asta ma omoara citeodata….

  19. aly zice:

    salutare! sunt sapunareasa in devenire…inca nu am facut primul meu sapun dar sper cat de repede sa ma pun pe treaba.. sunt la faza in care imi adun ingredientele.Imi plac la nebunie sapunurile tale… sper sa am si eu rezultate cat de cat pe aproape cu ce am vazut la tine, in mod special imi place cel cu miere si ceara (cum ai facut „imprimeul de deasupra????”), dupa ce acumulez ceva experienta…incerc si eu (fiind sotie de apicultor am si una si alta, miere chiar de diferite sortimente). tinem aproape 😉

  20. RoCoco zice:

    La multi ani!!! Si la cat mai mult sapuuun!!!
    M-am abonat cu adresa carofeero at yahhhho com
    Dedicatie pentru tine http://www.youtube.com/watch?v=kWakZcEGB38&feature=related

Lasă un răspuns

