Sapunul de weekend-iarasi ciocolata

Desi sarbatorile au trecut de ceva vreme, gandul meu e tot la torturi cu ciocolata, frisca, inghetata si alte nebunii. Ca atare, iarasi am facut un sapun cu ciocolata, sa-mi mai treaca putin pofta de dulce. :D)

Sapunul de la acest sfarsit de saptamana are in el urmatoarele: ulei de masline, cocos, palmier, unt de shea, ciocolata amaruie menaj, insertii din sapunul Elegant-cu unt shea si uleiuri esentiale de lavanda si portocala dulce. Deasupra, are…fulgi de ciocolata..🙂

Credeti ca mi-a trecut pofta de ciocolata? Neeeee😀

Parca aveam un Mars pe undeva…:)

Va doresc o seara dulce!;)

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sapunul de weekend-iarasi ciocolata

  1. Gabi spune:

    E tare frumos si apetisant….imi face pofta…….

Lasă un răspuns

