„Gradina visata” sau primul sapun din 2012

Deocamdata doar poze. Despre sapun, alta data…🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la „Gradina visata” sau primul sapun din 2012

  1. ivanovele spune:

    La multi ani Alexandra, sa-ti dea Domnul ceea ce ai nevoie si nu, neaparat, ceea ce-ti doresti!
    Vad ca esti tare harnica…

  2. CCristinaC spune:

    Pare ca ai prins o bucata de curcubeu in sapunul asta sau cel putin asa vad eu. :)))) Sa ai spor la sapunarit in 2012!

  3. Alexandra spune:

    Multumesc, Cristina!
    Este o alta incercare de swirl, reusita doar pe jumatate. Data viitoare sper sa iasa mai bine. Ce-i drept, nici culorile astea pastel nu m-au ajutat foarte tare.

  4. mariana spune:

    Mie imi place cum a iesit, e tare placut ochilor si potrivit pentru un sapun.
    Spor la sapunit in Noul An!

  5. Monica L spune:

    De la prima poza m-am gandit: „Aurora boreala”.

  6. Dana spune:

    La multi ani si Happy soaping!
    Imi place gradina ta secreta, ca imediat mi s-au ingramadit in suflet arome si primaveri si soare, ba chiar am vazut si cativa fluturi.. Si-am mai vazut intr-o poza, un colt roz roz, din care se poate musca o bucata zemoasa de inghetata de capsuni.. sau era de fragi?

  7. Gabi spune:

    Ce frumos e , ma duce cu gandul la primavara pe care abia o astept…imi plac si culorile vesele ca de primavara….spor la sapunit si in acest an si mai ales sanatate, adica in primul rand si nu in ultimul si singurul rand.

  8. Roxana Chita spune:

    Wow, ce frumos ti-a iesit sapunul😀 Imi plac culorile🙂

  9. mijnzeep1 spune:

    E superb !!! sa va fie si anul tot asa de frumos si de colorat ca acest sapun!!!

  10. mijnzeep1 spune:

    D-na Alexandra, eu sunt la inceput de ‘blog’ si as vrea sa fiti prima inviatata pe blogul meu( pentru ca v am admirat si admir atata munca Dvs.). M- as bucura enorm sa acceptati. Cu drag. Nat.

  11. mijnzeep1 spune:

    D-na Alexandra, v -am adaugat la lista mea de bloguri, sper ca e OK pt Dvs. Va multumesc si o seara cat mai linistita.

    • Alexandra spune:

      E ok si multumesc, Nat!
      Am sa fac si eu acelasi lucru cu blogul tau, dar maine, ca acum deja nu mai vad bine tastele…
      Si inca ceva: sunt Alexandra!Daca mai imi spui d-na Alexandra am sa-ti spun si eu D-na Nat, ca sa fim chit!😀

Lasă un răspuns

