Sapunuri de weekend-cu sare, bere si morcovi

Desigur, nu toate ingredientele din titlu intr-un singur sapun, desi… :D)))

Pe cel cu sare vi l-am aratat de ieri, era abia turnat in forma. Acum il vedeti si taiat. A iesit perfect si de data asta, nu stiu de ce am crezut eu ca e un sapun greu de facut. Cred ca e cel mai usor de facut sapun, asa ca daca vreti sa incercati sa-l faceti, dati-i bataie, e floare la ureche!

Si mai este si frumusel, asa, ca pentru un sapun de weekend…

Urmeaza la rand sapunul cu bere, aceeasi reteta ca precedentul,insa intr-o alta prezentare si cu mentiunea ca berea a stat la respirat cinci zile incheiate!😀 Am avut ceva emotii pe chestia asta, insa se pare ca sapunul iese cu atat mai bine, cu cat berea e mai rasuflata. :D))

Si in fine, sapunul cu suc de morcovi si catina, poate unul dintre cele mai bune sapunuri facute de manuta mea.🙂

Va pup si aveti grija de voi!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapunuri, Sapunuri cu trandafiri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Sapunuri de weekend-cu sare, bere si morcovi

  1. Anca spune:

    Cat de frumoaaaaseeee!!!!
    Imi place prezentarea celui cu bere, adica cum i-ai facut dunga aia la mijloc!
    Iar la cel cu catina si morcovi culoarea e pur si simplu superba, imi place cat de bine iese de fiecare data!

    A propos de culoare: am mancat ieri sfecla rosie si m-am gandit la tine🙂 Nu ai incercat sa vezi ce ar iesi sa il colorezi cu sfecla coapta la cuptor si rasa? Eu mi-am facut degetele de o culoare superba😀 ma gandeam ca ar merge cumva si in sapun.
    O duminica super sa ai!! :*:*:*:*:*

  2. nat spune:

    Arata toate foarte bine!!! Felicitari pt sapunurl cu sare,inca nu am auzit de un asa sapun🙂.

  3. elenushka spune:

    Pai asa week-end zau ca da ! Prolific nu gluma. Cred ca si mata aia te invidiaza. Statea in usa asa curioasa.
    Toate arata asa bine, vorba ta, te imbie la o baie.
    Cel cu sare e preferatul meu. Cred ca de la cel dintai cu sare mi se trage.
    Sa ai o zi frumoasa ca soarele incantator de afara !

  4. Alexandra spune:

    La adresa sapunului cu catina si morcov nu am decat cuvinte de lauda,cel cu bere nu l-am incercat poate unde ma duce cu gandul la mirosul berii…..iar cel cu sare de baie dupa cum am spus ma tenteaza tare sa-l incerc,ma gandesc numai cum lasa pielea dupa…..hmmm

    • Alexandra spune:

      Ala cu bere are un miros macho. :D) Lavanda, pachouli, bergamot si tamaie. Si un iz de bere, dupa nasul meu… Iar berea are B-uri, deci tocmai buna pentru piele.
      Cat priveste sapunul cu sare, e un scrub de nadejde la casa omului si unde mai pui ca e si parfumat.🙂 In magazin abia dupa 15 ianuarie.

  5. Geta spune:

    Ti-a iesit tare frumos sapunul cu sare, pe mine nu m-a atras niciodata sa fac sapunul asta dar, daca tu zici ca e minunat mai ca imi vine sa fac si eu o portie mica asa de curiozitate.
    Cel cu bere e fain de tot, m-am mirat prima data cind l-ai facut ca ai lasat berea foarte putin la aerisit dar, de data asta vad ca ai aerisit-o mai mult !
    Cel cu morcov si catina e numai bun de mincat, e minunat la spalat si arata frumos de tot !

    • Alexandra spune:

      Si eu tot din curiozitate am facut primul sapun cu sare.
      Berea am lasat-o doua zile prima data, suficient, zic eu… Insa, asa cum am zis, cu cat e lasata mai mult, cu atat mai fain iese sapunul.
      Cel cu morcov si catina e frumos, intr-adevar, imi place si mie mult de tot!🙂
      Mai ai ceva din macroul ala, ca mi-a ramas gandul la el.:D))

      • Geta spune:

        Mai am o bucatica si mi-am facut provizii in congelator pentru revelion, in general maninc pui, curcan, peste si muschiulet de porc.

  6. Gabi spune:

    Arata ca o opera de arta sapunul cu sare, dar cum e la piele , e chiar asa de zgrunturos?Ma gandesc ca ar putea fi bun si pt calcaiele crapate si ingrosate in loc de piatra ponce, ei ce zici?
    Ma ispitesti sa incerc.
    Si sapunul cu bere arata fain,cred ca e o finete de sapun.
    Ca sa nu mai spun de cel cu morcov si catina ,care e tare vesel si luminos, arata ca o zi plina de soare .
    Felicitari, draga Alexandra.
    Abia asteptam sa mai vedem si alte minunatii.
    Ma gandeam, apropos de balsamul cu extract de cafea, nu ar merge si un sapun cu cafea cu aroma de cafea?O fi bun parfumant pt sapun acest extract de cafea?Eu mor dupa mirosul de cafea….

Lasă un răspuns

