Ma-ca-da-mi-aaaa!!!

Buna seara, copii! 😀

Va era dor de mine? Ca eu m-am ofilit de dorul vostru…  Pe bune!:)

Dar acum gata, e weekend si  vom sta impreuna la povesti cu clabuci, pana duminica seara, fie ca vreti, fie ca nu. :D))

Binenteles ca am mai facut un sapun, dar ce credeati voi, ca scapati asaaa, cu una cu doua? Ce daca vine Craciunul si mai am inca atata treaba! Sa faci un sapun este tot ce poate fi mai relaxant si cum as fi putut sa-mi incep weekend-ul? Cu o masina de spalat pusa sa toarca si…un sapunel dragalas. Care nu este altul decat faimosul Macadamia, pe care la inceput  ( marturisesc) n-am prea dat eu multe parale si care s-a dovedit a fi unul dintre cele mai ( daca nu chiar cel mai ) fain sapun al meu. Eh, dar sa nu ma laud, ca nu e frumos si nu asa m-a invatat pe mine mama. 🙂

Sa va reamintesc ce contine Macadamia? Pai uleiurile de baza, masline, cocos, palmier,apoi  ulei de ricin, unt de cacao, ulei de nuca de macadamia, argila alba caolin,uleiuri esentiale de geraniu, portocala dulce si ylang-ylang. Inside  and outside, flori de craite .

Poze:

Atat deocamdata. Ne mai vedem si maine, promit!:)

 

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ma-ca-da-mi-aaaa!!!

  1. maria zice:

    Oau!!! Arata fain de tot. Da-le incolo de treburi gospodaresti, tu stai si fa sapunuri ca tare frumoase iti mai ies

  2. nat zice:

    Arata superb, ca orice sapun de aici. Imiplace atat de mult blogul Dvs. incat visez sapunurile astea si sincer ma inspira mult. Am tot rasfoit si alte bloguri romanesti si nu numai, insa sapunurile Dvs sunt parca cele mai simple si atat de frumoase. O seara cat mai linistita.

  3. Cristina zice:

    Chiar sunt super frumoase ca toate celalalte de fapt. Bravo tie si spor la sapunit! sa vedem ce capodopere mai faci ca ne lasi impresionate de toatee.Sa ai succes si la vinzari!
    Cristina

  4. Anca zice:

    E minunat la vedere, ce sa mai zic, ca ma lasi fara cuvinte de fiecare data!! Pe piele pariez ca e un deliciu!! Bravo!!

  5. Gabi zice:

    Suuuperb,aplauze!
    Coc si eu unul cu macadamia in mintea mea demuuult.Cred ca e bun si pt pielea mea uscata…

Lasă un răspuns

